Tinuta de drum
Ce îți vine imediat în minte în momentul în care te gândești la cum se conduce un S-Class? La cât de confortabil este.
Indiferent dacă vei sta pe locul șoferului sau în spate, nu ai cum să nu apreciezi confortul suprem oferit de suspensia noului S-Class. Dotată în standard cu suspensie pneumatică, limuzina din Stuttgart pare că plutește peste orice denivelare, chiar dacă vorbim de un model cu jante de 21 de inch.
Iar modelul nostru de test nici nu era echipat cu suspensia de top, E-Body Control, care folosește bare stabilizatoare controlate electronic, pentru a se opune forțelor care acționează asupra mașinii. Aceasta permite o înclinare specială în viraje, filtrează minunat denivelările și chiar te poate scăpa de răul de mișcare.
Odată pus în mișcare ești izolat impecabil de intemperiile lumii din jur, cu ajutorul geamurilor duble și a materialelor fonoabsorbante folosite din belșug. Au ajuns până și în anvelope.
Dacă nu vrei să plutești până la următoare întâlnire, te poți așeza la volan. Și aici am avut o revelație: S580e poate fi condus sportiv! În cel mai dinamic mod de rulare, suspensia se rigidizează, accelerația reacționează mai rapid, iar scaunul începe să te împungă în coaste de fiecare dată când virezi mai brusc.
Resursele sunt livrate aproape telepatic de către motor și transmise către roți, iar aderența oferită de sistemul de tracțiune integrală este uluitoare.
Adaugă roțile viratoare spate și poți tăia viraje ca Mika Hakkinen, când știa că are de recuperat timp pe o secțiune specială.
Sigur, nu e la nivelul unei sportive adevărate. Există ruliu și tangaj, dar ce poate livra această limuzină pe parte de senzații tari, este mult peste așteptări.
Masina costa 180000 euro, iar compartimentul motor este atat de murdar si de prafuit, sters cu o carpa...Cum sa dai o masina murdara la testdrive?