Mercedes-Benz Clasa G facelift

G350 3.0 211CP Aut

Tehnologie

4.0

Mercedes-Benz a avut de furcă cu partea tehnologică a lui G-Klasse. Pentru că este dificil să actualizezi o mașină proiectată acum vreo patru decenii la cerințele tehnologice ale Mileniului III.

G-Klasse are sistem de navigație cu ecran color, cameră video de marșarier montată într-un loc unde este chiar utilă, senzori de parcare, tempomat, un sistem audio performant (opțional - vă recomandăm cu căldură Harman Kardon) și dotări uzuale precum conexiune Bluetooth și USB, închidere centralizată și altele.

În comparație cu SUV-urile mari de pe piață, G-Klasse nu este la linie în materie de dotări. Dar când vine vorba de celelalte off-roadere de pe piață, adevăratele rivale ale acestei mașini, G-Klasse este vârful tehnologic al clasei. Singurul lucru pe care l-aș fi dorit să-l văd în G-Klasse și l-am regăsit pe SUV-urile mari de pe piață este setul de indicatoare specifice off-roaderelor: altimetru, martor de înclinare și clasica busolă. 

  • Scorpionul_negru, vineri, 31.07.2015 14:21

    O masina care se potriveste de minune undei garzi de corp. Nu imi imaginez rolul masinii astia decat asa. Un Maybach 62 S negru insotit de un G in spate plin de bodyguarzi. Masina ideala pt. asa ceva ! Din cate stiu Casuneanu JR. cu Bugatti era insotit mereu de un G class.

  • Geleu, vineri, 31.07.2015 15:35

    Pacat ca prietenul meu a schimbat motorul de 2 ori pe 350cdi bluetec... nu sunt deloc fiabile si nu recomand motorina romaneasca intr-un asa motor. Consider ca un 270cdi sau 320cdi ar fi mult mai reusite. Sau un motor pe benzina.

  • Stefi, vineri, 31.07.2015 20:30

    @Geleu - ai tras concluzia perfecta! Seful meu are un ML350cdi tot bluetec de 3 ani si ceva si merge ceas si acum, nici nu stiu daca a ridicat vreodata capota pentru altceva decat sa-i puna lichid de parbriz (in afara de reviziile de normale), deci 350 bluetec sunt cele mai reusite motoare, nu?

  • Scorpionul_negru, vineri, 31.07.2015 21:22

    @Stefi Depinde cum o nimeresti. Poti avea probleme frecvent cu ea sau poti merge linistit sute de mii de km. Cum ai norocul. Se pare ca prietenul lui Gelu a avut GHINION vb lui Iohanis.

  • slVW_83, sâmbătă, 01.08.2015 17:30

    In sfarsit o masina adevarata off-road cu sasiu separat, punte rigida, adancime vad de 60 cm si trei diferentiale blocabile. O adevarata bruta ce rezista in aceeasi forma din 1979. As procura-o oricand in detrimentul unor struto-camile numite generic Suv-uri sau mai rau "jip"-uri. Felicitari pentru aceasta bomboana de test!!!

  • Dan, miercuri, 05.08.2015 01:28

    Imi place cum AM compara performantele lui G350 cu cele ale Jeep-ului care costa sub 50.000 de euro. Peste 100.000 de euro pentru acceleratie de 9.1 este prea mult. Mai spun ca varianta AMG face de rusine multe hot-hatch-uri, dar cate hot-hatch-uri au vazut ei sa coste peste 145.000 de euro?