Mercedes-Benz Clasa G facelift

G350 3.0 211CP Aut

Design

4.5

Au trecut 36 de ani de când a fost lansat Mercedes-Benz G-Klasse pentru public. De atunci și până în prezent, G-Klasse a avut atât de puține actualizări estetice încât poate fi considerat neschimbat. Sigur, au apărut faruri cu Xenon, LED-uri pentru luminile de zi și blocurile optice frontale și posterioare au fost modificate la nivelul graficii interioare. Dar forma mașinii este neschimbată de la lansare.

În ciuda celor trei decenii și jumătate de lansare, G-Klasse nu arată a vechitură și se încadrează în felul său în secolul XXI. Acest lucru ne arată că un design simplu nu se demodează niciodată, deși are o alură mai "din topor" în lumea modernă.

În niciun caz nu putem spune că G-Klasse arată rău sau că este o mașină urâtă. Pentru că forma sa a trecut testul timpului și-l va trece în continuare, așa cum trece mașina peste denivelări cu cele trei diferențiale din dotare.

  • Scorpionul_negru, vineri, 31.07.2015 14:21

    O masina care se potriveste de minune undei garzi de corp. Nu imi imaginez rolul masinii astia decat asa. Un Maybach 62 S negru insotit de un G in spate plin de bodyguarzi. Masina ideala pt. asa ceva ! Din cate stiu Casuneanu JR. cu Bugatti era insotit mereu de un G class.

  • Geleu, vineri, 31.07.2015 15:35

    Pacat ca prietenul meu a schimbat motorul de 2 ori pe 350cdi bluetec... nu sunt deloc fiabile si nu recomand motorina romaneasca intr-un asa motor. Consider ca un 270cdi sau 320cdi ar fi mult mai reusite. Sau un motor pe benzina.

  • Stefi, vineri, 31.07.2015 20:30

    @Geleu - ai tras concluzia perfecta! Seful meu are un ML350cdi tot bluetec de 3 ani si ceva si merge ceas si acum, nici nu stiu daca a ridicat vreodata capota pentru altceva decat sa-i puna lichid de parbriz (in afara de reviziile de normale), deci 350 bluetec sunt cele mai reusite motoare, nu?

  • Scorpionul_negru, vineri, 31.07.2015 21:22

    @Stefi Depinde cum o nimeresti. Poti avea probleme frecvent cu ea sau poti merge linistit sute de mii de km. Cum ai norocul. Se pare ca prietenul lui Gelu a avut GHINION vb lui Iohanis.

  • slVW_83, sâmbătă, 01.08.2015 17:30

    In sfarsit o masina adevarata off-road cu sasiu separat, punte rigida, adancime vad de 60 cm si trei diferentiale blocabile. O adevarata bruta ce rezista in aceeasi forma din 1979. As procura-o oricand in detrimentul unor struto-camile numite generic Suv-uri sau mai rau "jip"-uri. Felicitari pentru aceasta bomboana de test!!!

  • Dan, miercuri, 05.08.2015 01:28

    Imi place cum AM compara performantele lui G350 cu cele ale Jeep-ului care costa sub 50.000 de euro. Peste 100.000 de euro pentru acceleratie de 9.1 este prea mult. Mai spun ca varianta AMG face de rusine multe hot-hatch-uri, dar cate hot-hatch-uri au vazut ei sa coste peste 145.000 de euro?