Siguranta
Actuala versiune a lui Mini Clubman nu a trecut prin încercările dure ale organizației Euro NCAP. Cel mai recent test a avut loc în 2015, iar în urmă cu cinci ani, modelul britanic a primit patru stele de siguranță.
Pentru protecția pasagerilor adulți, Euro NCAP a notat Mini Clubman cu 90 de procente, în timp ce protecția copiilor a fost evaluată la 68%. Protecția utilizatorilor vulnerabili ai drumurilor a primit 68 de procente, iar sistemele de siguranță disponibile pe break-ul de clasă compactă au fost evaluate la 67%. Iar prestațiile modeste privind protecția copiilor și a sistemelor de siguranță au tras în jos nota finală.
Frumoasa masina sportiva ! Mi-e imi pare cam ciudat cum se deschide portbagajul. Ca la utilitare. Dar este si interesant. Exteriorul este si el foarte interesant. Interiorul este si el ciudatel. O tableta mica si dreptunghiulara, bagata intr-un cerc. Ciudatel si interesant. Aceasta masina, asa cum zice si textul, este nonconformista. Performantele sunt excelente si demne de o masina de sportiva. Design-ul exterior este foarte agresiv. In interior daca nu erau acele cusaturi rosi si scaunele sportive, care emana agresivitate si sportivitate, nu cred ca ti-ai da seama ca esti intr-un model sportiv. Cu vizibilitatea sta cam prost, se pare. Pretul, este demn de o masina premium sport. Totusi, are un pret mai mic, decat BMW M135i xDrive. Este o masina sportiva, frumusica, interesanta. In interior este spatiu destul pentru o masina din clasa asta. Portbagajul este ok. Este o sportiva nonconformista. Steptronic Sport, deci. Interesant Si un video, despre ce inseamna (de fapt) o masina sport: youtube.com/watch?v=nsXQodGL4ZU 306 cai la 1550 de km, este foarte bine.