Calitate / Pret
În această fază incipientă a mașinilor electrice, prețurile acestora sunt ceva mai piperate, comparativ cu alternativele termice. Pentru Nissan Ariya calculele încep de la 55.900 de euro pentru versiunea cu 218 CP și urcă până la 69.900 pentru versiunea e-4ORCE cu tracțiune integrală și 306 CP.
Versiunea testată de noi a avut un preț de pornire de 66.900 de euro în versiune Evolve, dar, pentru că am avut și ceva opțiuni suplimentare bifate, prețul total a ajuns la 70.600 euro.
În standard (pe versiunea Evolve) primești faruri led automate, hayon acționabil electric, geamuri cu protecție UV, semnalizare dinamică, plafon panoramic cu trapă acționată electric, moduri de conducere, climatizare cu purificator pe bază de plasmă, sistem audio Bose cu 10 difuzoare, parbriz și volan încălzite, scaune față ventilate și scaune spate încălzite, e-Pedal și multe altele.
Opțiunile bifate au constat în jante de 20 inch, culoarea Maro Akatsuki Copper cu plafon negru de la exterior, tapițeria cu piele Nappa și Alcantara și încărcător de 22 kW pentru prizele AC.
Dacă ne uităm în segment, vedem că un Volkswagen iD.4 Pro Performance începe de la 51.312 euro, Ford Mustang Mach-E SR de la 53.500 euro, iar Kia EV6 LR de la 58.596 euro.
- există ceva ruliu pronunțat în viraje - direcția nu este foarte precisă - refuză cu desăvârșire să-ți ofere informații despre suprafața de rulare dupa toate astea rezulta un 5 stele doar pentru ca: - se mișcă decent pe viraje și chiar (???) și în linie dreaptă - absoarbe impecabil gropile și alte denivelări ale asfaltului poate ca ar trebui sa se faca distinctie intre comportament in viraje/condus sportiv (unde suck big time) si comportamnetul in urban/viteza mica (unde e sufragerie pe roti). ...dar 5 stele nu cred ca merita