Consum
Această soluție tehnică are ca prim scop reducerea consumului de combustibil și, conform fișei tehnice, acesta ar trebui să consume, în medie, circa 5 litri de benzină pentru fiecare 100 de kilometri parcurși.
Din păcate, nu am putut să facem un test exhaustiv pe partea aceasta, să putem confirma numerele, dat fiind că am testat mașina în Italia pe un traseu predefinit, ce a inclus și zone de oraș, dar și de autostradă. Per total, cifrele s-au situat în jurul a 6 litri/100 kilometri parcurși, nu foarte departe de datele oficiale.
Rivalii din acest segment nu sunt toți hibridizați în aceeași măsură. De exemplu, foarte popularul Ford Puma oferă doar o soluție mild-hybrid, iar acesta pretinde un consum mai mare, în versiunea cu motor de un litru cu 155 CP (5.7 l/100 km) cu transmisie automată cu 7 rapoarte. Membrii familiei Volkswagen, adică T-Cross, Seat Arona și Skoda Kamiq promit toți o medie de 5.9 litri/100 de kilometri în regim WLTP. Vorbim despre versiunea de 150 CP cu DSG.
Renault Captur E-Tech Hybrid, care folosește fix aceeași soluție tehnică și aceeași platformă, are un consum estimat la aceleași valori în cartea tehnică.
Alți rivali hibrizi cu care se poate compara noul Juke sunt Kona HEV, Honda HR-V și Toyota Yaris Cross. Modelul sud-corean are un consum estimat tot la 5 l/100 km, Honda HR-V atinge 5.4 l/100 km, iar Toyota Yaris Cross pretinde 3.2 l/100 km.
Nici la precedentul model fața nu era foarte atractivă, dar la noul model farurile parcă sunt din alt film, sunt singurele elemente rotunde din toată arhitectura mașinii. În altă ordine de idei, din ceea văd că "În total, mașina se poate baza pe 143 CP și un maxim de 148 Nm cuplu.", înseamnă că are cuplu cam cât un Stepway cu CVT, care are cuplul cel mai mic din gamă, respectiv 142 Nm, dar stă foarte bine la cp.