Design
Unele pariuri se dovedesc (de cele mai multe ori) riscante și chiar pot duce la consecințe drastice pentru producătorii auto. Atunci când a fost lansat inițial, Juke a fost considerat de mulți un pariu prea curajos și fără viitor. Dar modelul japonez a demonstrat tuturor că e loc de multă creativitate în segment.
Cert este că originalul nu a lăsat loc de compromis: ori îți plăcea, ori îl urai visceral. Ei bine, a doua generație a bătut un pic în retragere și pare un pic mai convențională. Ori asta, ori ne-am obișnuit noi cu ciudățeniile în ultimul timp.
Juke rămâne unul dintre cele mai ciudate modele din segment. În sensul bun al cuvântului. Și nu pierde elementul cu care i-a convins pe majoritatea vechilor săi clienți: designul nonconformist. Partea frontală păstrează blocurile optice rotunde, completate acum de o semnătură luminoasă diurnă sub forma literei Y. Pe modelul hibrid vei găsi câteva elemente diferențiatoare, precum un element decorativ negru lucios în partea de sus a grilei active, noul logo Nissan, precum și etichetele „Hybrid”, vizibile atât pe portierele față, cât și pe hayon.
Jantele pot ajunge până la 19 inch și acum au un design aerodinamic pentru versiunea hibridă. Acoperișul poate fi comandat în trei culori distincte: roșu, gri și negru. Pentru cei care își doresc mai multă personalitate pentru mașina lor, Nissan pune la dispoziție nivelul de echipare N-Design, care permite alegerea unor combinații de culori aparte. Cei de la Nissan susțin că sunt 20 de combinații între culorile de caroserie și cele de interior.
Nici la precedentul model fața nu era foarte atractivă, dar la noul model farurile parcă sunt din alt film, sunt singurele elemente rotunde din toată arhitectura mașinii. În altă ordine de idei, din ceea văd că "În total, mașina se poate baza pe 143 CP și un maxim de 148 Nm cuplu.", înseamnă că are cuplu cam cât un Stepway cu CVT, care are cuplul cel mai mic din gamă, respectiv 142 Nm, dar stă foarte bine la cp.