Performante
Spuneam și mai sus că versiunea electrică se va simți mult mai vioaie în accelerări decât orice altă versiune convențională. Se va simți chiar mai bine decât cea pe benzină de 155 de cai putere. Iar asta se vede în rapiditatea cu care se face sprintul de la 0 la 100 de km/h. Peugeot e-2008 are nevoie de 8.3 secunde, ceea ce îl face aproape la fel de rapid ca versiunea benzină de 155 de cai putere.
Bineînțeles, mașinile electrice au limitările lor când vine vorba de viteză maximă. În acest caz, ea se oprește la 150 de km/h.
Dacă ne uităm în segment, vedem că Peugeot e-2008 este o adevărată zvârlugă pe lângă Soul electric și Kona electric, ambele modele, în versiunile de 136 CP, având nevoie de aproape 10 secunde pentru a ajunge la 100 de km/h. Asta, deși ambele beneficiază de un cuplu motor uriaș în comparație cu cel al lui e-2008: adică 395 Nm.
Nici Mazda MX-30 nu este mai rapid decât SUV-ul francez, chiar dacă are 143 de cai putere și un cuplu de 265 Nm. Sprintul japonezei până la 100 de km/h se face în 9 secunde.
"Motorul este asociat unei cutii automate cu o singură treaptă, care își face bine treaba și rămâne destul de intuitivă. Răspunde bine și la cerințele tale de retrogradare." Pai....unde mai retrogradeaza, in N?