Tehnologie
Pe cât de slabă este calitatea camerei de marșarier, pe atât de uluitoare este grafica instrumentarului de bord digital, denumit acum i-Cockpit 3D. Este o continuare firească a instrumentarului digital regăsit pe 3008 și 508, vizualizat în continuare pe deasupra volanului. Știu, mulți cred în continuare că nu e o soluție tocmai inspirată. Însă, cei 6 milioane de clienți care au primit un astfel de instrumentar ar putea să contrazică ușor părerile cârcotașe.
Noua generație i-Cockpit 3D vine cu o grafică îmbunătățită și cu o hologramă spectaculoasă, care proiectează informații în zone diferite, în funcție de importanța lor. Peugeot susține că această hologramă îmbunătățește timpul de reacție în cazul unui pericol cu jumătate de secundă.
După două zile alături de această invenție, pot spune că ea este la fel de revoluționară în acest segment precum sistemul de recunoaștere a gesturilor, introdus de BMW pe actuala generație Seria 7.
În centrul planșei de bord, Peugeot poate instala un ecran de 5, 7 sau 10 inch. Eu l-am probat pe cel mai mare. Chiar dacă meniul poate părea ușor neintuitiv, sistemul oferă o grafică bună. Simțul tactil nu are sensibilitatea pe care ți-ai dori-o, iar răspunsul procesorului este ceva mai lent în primele minute de la pornire.
Navigația este 3D, este oferită de TomTom și garantează informații din trafic. Pentru cei care vor o grafică familiară, 208 oferă Mirror Link, Apple CarPlay și Android Auto.
De asemenea, prin interior au fost presărate prize USB clasice și un USB de tip C. Încărcarea telefonului se poate face și prin inducție, în spațiul inteligent despre care vorbeam la capitolul Interior, însă pot fi momente când telefonul se mișcă și încărcarea se întrerupe.
Mie mi se pare extrem-extrem de inghesuita in fatza. Cel putin din poze. Nu stiu... e chiar "mini". Cred ca pentru domnisoare doar poate fi o alternativa. Clio prin comparatie mi se pare mult mai mare.