Design
Aici nu cred că sunt foarte multe de spus. Peugeot a descoperit o rețetă estetică de succes și o aplică pe noile modele. Prin urmare, noul 208 este o mașină extrem de atrăgătoare, printre cele mai frumoase din segment. Partea frontală te face să crezi că ai de a face cu un 508 subdimensionat. Aceeași semnătură LED cu cele trei "gheare", aceeași grilă cu inserții cromate (culmea, ușor mai mare pe 208) și aceeași inscripționare retro a numelui pe capotă.
Dezvoltat pe o platformă complet nouă, Peugeot 208 a crescut ușor în dimensiuni, însă profilul este tot acela al unei mașini de clasă mică. Pe nivelul de echipare GT Line, pasajele roților sunt îmbrăcate într-un plastic lucios, care pune și mai bine în evidență jantele cu dimensiuni de până la 17 inch.
Posteriorul este dominat de aceeași bandă neagră lucioasă care unește stopurile full LED. Aceeași echipare GT Line aduce un difuzor fals de aer, și el negru lucios, în care a fost integrată o evacuare dublă cromată. Bineînțeles, nu lipsește inscripționarea GT Line pe umărul posterior al mașinii.
Pachetul estetic este completat de o gamă variată de culori. Cele mai noi sunt galben Faro (oferită standard), roșu Elixir și Vertigo Blue.
Mie mi se pare extrem-extrem de inghesuita in fatza. Cel putin din poze. Nu stiu... e chiar "mini". Cred ca pentru domnisoare doar poate fi o alternativa. Clio prin comparatie mi se pare mult mai mare.