Design

5.0

În ultimii ani, cam tot ce a scos Peugeot de pe linia de producție a întors capetele. Cam așa este cazul și lui 5008, care împarte foarte multe elemente de design cu fratele mai mic 3008. De fapt, de la montantul B în față, modelele sunt identice.

Totuși, dacă mă întrebați pe mine, 3008 are niște proporții mai frumoase, plus că are și alura de SUV coupe. Nu mă înțelegeți greșit. 5008 arată cât se poate de bine. Astfel, în față avem de-a face cu o nouă grilă cu efect 3D, faruri full-LED Pixel cu funcție Matrix, semnătură luminoasă sub forma unor gheare de leu, cât și numele modelului inscripționat chiar în fața capotei.

Noi am avut de-a face cu o culoare exterioară numită Albastru Obsession, care nu face altceva decât să atragă și mai mult atenția. În standard primești jante de 18 inch, dar dacă bifezi echiparea GT, ai parte de jante de 19 inch.

Motivul ghearelor poate fi regăsit și în stopurile full LED. Acestea sunt unite de o bandă din plastic negru, care integrează numele producătorului francez.

  • SJTEO, marţi, 19.08.2025 17:17

    Este o masina frumoasa am avut-o in vedere in 2021 ( desigur vechea generatie ) cand am cumparat o masina noua . Pe atunci avea si motorizare adevarata pentru un astfel de suv ma refer la 2.0 hdi 180 cp . Acest motor in 3 pistoane doar se chinuie are valori de consum mari deci polueaza mai mult chiar daca este el " hybridizat " Nu stiu care sunt vanzarile Peugeot in Europa dar in Romania in 2024 Peugeot nu are nici un model in top 10 .

  • DAN, marţi, 19.08.2025 21:12

    Cand a aparut Peugeot 3008 (si la fel si 5008) pe stil nou, transformat in SUV, în 2016-2017, a fost o revelație. Avea un design care te lasa cu gura cascata, motoarele erau ce trebuie: 1.2 (ca entry level) si 1.6 benzina, 1.6 si 2.0 diesel, cutia era Aisin cu convertizor de cuplu, deci numai bunatati. Apoi au venit si doua PHEV-uri cu puteri consistente, cel mai puternic avand vreo 300 de cai si tractiune integrala. Nu e de mirare ca 3008 si chiar 5008 au excelat la vanzari. Mi-am luat si eu un 3008 1.6 diesel. Acum din pacate vedem doar un electric fantoma, un plug in hybrid modest care urmeaza sa vina dar nu mai vine si acest 1.2 benzina, intr-adevar imbunatatit dar prea e scos numai el in fata in toata gama. In rest bate vantul prin configurator. Iar cutia nu mai e Aisin ci una mai modesta cu dublu ambreiaj. Si la fel e si la celelelate marci surori Citroen si Opel. Desigur, asta o fi din cauza normelor de poluare cretine impuse de la nivelul UE, dar vad ca totusi alte marci se descurca mult mai bine. E pacat. Iar titlul articolului e corect: ”Ce-am fost si ce-am ajuns”....

  • nsrei, miercuri, 20.08.2025 09:16

    Fuck. Sa dai 43 de mii pe o mașină " mild-hybrid," și să ai consumul mediu de 9.7 l/100 km, trebuie sa fii puțin retard. De banii aia poți lua orice mașină din anii 2000 , pe care dai 3 mii de euro și care va consuma la fel. In plus ramai cu 40 de mii de euro în buzunar ceea ce nu s putini bani in vremurile astea. Deci mai incet cu pianul pe scari

  • Fast_and_Curious, miercuri, 20.08.2025 13:14

    @Silvian Irimia - La inceputul articolului ati mentionat ca Peugeot s-a gandit sa creeze in 2008 propriul MPV. Dar aceasta afirmatie este complet falsa!!! In 1994, grupul PSA impreuna cu FIAT au dezvoltat ceea ce s-a numit Eurovan: Citroen Evasion (ulterior C8), Peugeot 806 si 807, Fiat Ulysse, Lancia Zetta (ulterior Phedra). Conform definitiilor din industrie, MPV vine de la Multi-Purpose Vehicle, exact unde se incadreaza modelele specificate mai devreme. Alte modele MPV sunt VW Sharan, Ford Galaxy, Seat Alhambra (din nou un parteneriat), si bineinteles Renault Espace. A spune ca 5008 este primul MPV-uri al francezilor, cel putin asta se intelege din ceea ce ati scris, este o nestiinta crasa a industriei auto!