Performante

4.5

Adoptarea sistemului de propulsie hibrid a crescut masa proprie cu 100 de kilograme: de la 1.545 la 1.645 de kilograme. Chiar și așa, mașina este mai rapidă decât înainte din toate punctele de vedere.

Înainte de facelift, 911 GTS atingea 100 de km/h în 3.4 secunde și avea o viteză de top de 311 km/h. În noua etapă hibrid, modelul german ajunge la 100 de km/h în fix 3 secunde, iar viteza de top a crescut la 312 km/h. Aceste valori sunt identice atât pentru versiunea 911 Carrera GTS, deci cu roți motrice spate, cât și pentru 911 Carrera 4 GTS (tracțiune integrală).

În România, cel mai des achiziționat Mercedes-AMG GT este versiunea GT 63 4Matic+. Culmea, este și cel care are performanțe asemănătoare cu 911 Carrera GTS. Concret, un motor V8 de 4.0 litri, dezvoltă 585 de cai putere, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 3.2 secunde și o viteză maximă de 315 km/h.

  • ///COR/// 33', luni, 23.06.2025 15:50

    Un model iconic care nu are defect. Cu generatia asta a atins perfectiunea ! Iar 200 de mii e un pret decent pt. ce ofera tinand cont ca sunt masini de 350 de mii plus si mai mult care nu ating perfectiunea lui 911.

  • Snow, luni, 23.06.2025 16:44

    7812 lei impozit anual (ca la o benzinara de 3,6 litri) sau ... ?

  • rotila, miercuri, 25.06.2025 11:15

    citez aproximativ. desi este un hibrid 911 gts nu poate rula in modul pur electric. pentru ca au ales aceasta configuratie, inginerii porsche nu au fost nevoiti sa instaleze o a doua turbina. cum asa ?. in modul pur electric motorul termic e in relache ,si n-are nevoie de nici o turbo.

  • @ alex, duminică, 29.06.2025 18:59

    esti nehotarat. sau te rasgandesti repede ca femeile? zici ca ti-a placut tinuta de drum insa dai vumai 4,5 stele.

  • rotila, marţi, 01.07.2025 20:23

    da, asa e, masina are problema cu tinuta de drum. se inclina si trage intr-o parte cand e sandel in masina. nu neaparat la volan,ca nu i se permire mereu