Tehnologie

5.0

Așa cum spuneam la începutul acestui material, Porsche 911 a fost îmbunătățit continuu, în special din punct de vedere al tehnologiei. Așa se face că 911 facelift vine cu un instrumentar de bord complet digital, de 12.6 inch, personalizabil.

Grafica este calitativă, iar informațiile afișate nu sunt îngrămădite, astfel că pot fi citite cu ușurință. Unde mai pui că ai la dispoziție 7 afișaje, pe care le modifici cu ajutorul unui buton de pe volan.

Display-ul central al sistemului multimedia are 10.9 inch și oferă conexiune Apple CarPlay și Android Auto fără fir. Și în cazul său, grafica este una destul de simplă, dar calitativă, fără multe artificii care să îți distragă atenția de la condus.

Am menționat deja zona de încărcare prin inducție pentru telefoanele mobile și porturile USB-C din cotiera centrală.

Un sistem pe care te vei bucura că îl ai este SmartLift. Cu ajutorul datelor primite de la sistemul de navigație, mașina știe unde ai folosit sistemul de ridicare a punții față (pentru a trece peste limitatoare de viteză, de pildă), astfel că, dacă mai treci pe acolo, nu trebuie să apeși butonul dedicat. Puntea față se va ridica automat.

  • ///COR/// 33', luni, 23.06.2025 15:50

    Un model iconic care nu are defect. Cu generatia asta a atins perfectiunea ! Iar 200 de mii e un pret decent pt. ce ofera tinand cont ca sunt masini de 350 de mii plus si mai mult care nu ating perfectiunea lui 911.

  • Snow, luni, 23.06.2025 16:44

    7812 lei impozit anual (ca la o benzinara de 3,6 litri) sau ... ?

  • rotila, miercuri, 25.06.2025 11:15

    citez aproximativ. desi este un hibrid 911 gts nu poate rula in modul pur electric. pentru ca au ales aceasta configuratie, inginerii porsche nu au fost nevoiti sa instaleze o a doua turbina. cum asa ?. in modul pur electric motorul termic e in relache ,si n-are nevoie de nici o turbo.