Design

5.0

Facelift-ul primit anul trecut a venit cu o serie de noutăți estetice. Desigur, forma generală a caroseriei a rămas neschimbată. Până la urmă, de ce să schimbi ceva care a trecut testul timpului?

Așadar, înainte de toate, Porsche 911 facelift vine cu faruri LED Matrix încă din standard. Astfel, toate luminile sunt acum integrate în același bloc optic. Mai departe, capota spate are o priză de aer nouă, iar sigla mărcii este iluminată. Stopurile sunt unite de o bandă LED.

Cel mai ușor recunoști un 911 facelift după flapsurile aerodinamice montate în spoilerul față. Ele sunt active și lucrează împreună cu celelalte elemente aerodinamice de sub caroserie.

În ceea ce privește versiunea GTS, pe lângă emblemele specifice, are și două terminații pentru sistemul de evacuare, montate pe mijlocul difuzorului de aer.

În standard, atât versiunea de bază, cât și cea hibridă primesc jante de 19 inch în față și de 20 de inch în spate. Opțional, sunt disponibile și jante mai mari, de 20 de inch în față, respectiv de 21 de inch în spate. Pentru prima dată, clienții mai pot alege și jantele speciale Exclusive Design, care primesc lamele din fibră de carbon pentru a îmbunătăți eficiența aerodinamică.

  • ///COR/// 33', luni, 23.06.2025 15:50

    Un model iconic care nu are defect. Cu generatia asta a atins perfectiunea ! Iar 200 de mii e un pret decent pt. ce ofera tinand cont ca sunt masini de 350 de mii plus si mai mult care nu ating perfectiunea lui 911.

  • Snow, luni, 23.06.2025 16:44

    7812 lei impozit anual (ca la o benzinara de 3,6 litri) sau ... ?

  • rotila, miercuri, 25.06.2025 11:15

    citez aproximativ. desi este un hibrid 911 gts nu poate rula in modul pur electric. pentru ca au ales aceasta configuratie, inginerii porsche nu au fost nevoiti sa instaleze o a doua turbina. cum asa ?. in modul pur electric motorul termic e in relache ,si n-are nevoie de nici o turbo.