Performante

5.0

Cu 680 de cai putere și 900 Nm de cuplu la dispoziție, te-ai gândi că Porsche Cayenne Turbo S e-Hybrid Coupe este și liderul incontestabil în ceea ce privește performanța. Ei bine, cam așa e. Din fericire pentru Porsche, greutatea adăugată de bateria sistemului hibrid, precum și de motorul electric, nu schimbă foarte mult datele ecuației.

Cu o greutate, la gol, de 2.6 tone, accelerația de la 0 la 100 km/h durează 3.8 secunde. Mai poți tăia 0.2 secunde din acel timp dacă bifezi și opțiunea Sport Chrono, în stilul clasic Porsche.

Un BMW X6 M Competition, cu motorul său V8 de 4.4 litri și 625 CP va atinge aceeași viteză de referință în 3.8 secunde, în timp ce un Mercedes-AMG GLE 63 S Coupe, cu 612 CP, are fix același număr listat în cartea tehnică. Un Maserati Levante Trofeo, cu 590 CP, este cu doar 0.1 secunde mai lent.

Din acest careu de ași, doar modelele BMW și Mercedes-Benz au viteza limitată la 250 km/h. Maserati câștigă în ceea ce privește viteza maximă, urcând până la 304 km/h, în timp ce Porsche Cayenne Turbo S e-Hybrid se oprește la 295 km/h.

  • Alfy, joi, 02.03.2023 11:15

    Asadar avem un Porsche Hybrid 'Eco' de 2.6 tone. Bine ai venit in secolul 21...

  • Banditos, joi, 02.03.2023 13:17

    Tehnologia hibrid de pe modelul asta nu are nicio legatura cu ecologia, asa cum scrie si in articol motorul electric aduce un plus de putere si cuplu. E doar o imbunatatire a unor performante deja extrem de ridicate.

  • adi_10, joi, 02.03.2023 13:49

    N-as cumpara masina asta ca deh...sunt acrii strugurii :))) dar mi-ar placea la nebunie sa plec intr-un road trip de vreo 2 saptamani prin Europa cu ea. Cred ca este o incantare sa o conduci pe drumuri ca lumea unde ai spatiu si loc sa ii activezi toate pistoanele :))

  • Snow, joi, 02.03.2023 15:19

    Ar trebui clarificat daca masina are o greutate 'la gol de 2,6 tone' cum scrie in articol sau 2275 kg ca in fisa tehnica. Diferenta de 325 kg e semnificativa. Deasemenea as vrea sa inteleg cum minunea asta a luat abia nota 4,6 iar pick up-ul Ford 4,8 ... ?

  • Andrei, joi, 02.03.2023 21:25

    Catre autor: la tinuta de drum, asteptarile legate de ruliul simtitor au fost infirmate, nu depasite. Nimic eco la monstrul asta, doar o chichita prin care producatorul a oferit si mai multa putere. Nu ca mi-as permite vreodata asa ceva, insa un 911 sau 718 sunt Porsche, asta e o strutocamila.