Porsche Cayenne Coupe

Cayenne Turbo Coupe V8 4.0 litri 550 CP Aut8

Interior

5.0

Interiorul este preluat de la fratele Cayenne "normal" și nu aduce mari surprize la nivel de instrumentar și comenzi. Avem același display care combină turometrul analogic cu două ecrane digitale configurabile în stânga și dreapta ceasului central. Avem un display central generos, de 12.3 inch, cu o grafică impecabilă, și câteva butoane plăcute la atingere. Să nu uităm de sistemul audio opțional Burmester 3D, care oferă 21 incinte acustice.

Pentru ca pasagerii de pe banchetă să nu fie deranjați de linia plonjată a plafonului, Porsche a ales să coboare bancheta cu 30 mm, iar plafonul are două scobituri pe interior pentru cei foarte înalți. Am testat statul pe banchetă cu ajutorul unui coleg de 1.80 m și acesta nu a atins plafonul cu capul. În plus, Porsche a mai folosit un truc pentru a da o senzație de spațiu la interior. Modelul Cayenne Coupe vine echipat în standard cu un plafon de sticlă uriaș. Acesta este fix, nu poate fi deschis, dar oferă o suprafață vitrată de 2.16 metri pătrați.

Opțional se poate alege pachetul Lightweight Sports Package, ce aduce în locul plafonului de sticlă unul din fibră de carbon, dar și jante opționale de 22 inch și inserții Alcantara.

Ca de obicei, la volanul modelului Cayenne se stă excelent. Poziția este similară cu cea din modelul "normal", suficient de înaltă pentru a avea o vizibilitate excelentă, dar fără a fi deranjantă chiar și pentru șoferii mai înalți. Scaunele sunt excelente, cu numeroase reglaje, plus încălzire și ventilație. Calitatea materialelor este la cel mai înalt nivel, Porsche preferând pielea combinată cu material textil pentru scaune. Volanul cu trei spițe este și el superb, având un diametru perfect, iar butoanele amplasate pe volan sunt suficient de intuitive de la prima atingere. Una peste alta, Porsche a înțeles noțiunea de premium și nu face niciodată rabat la calitatea materialelor folosite la interior.

În ceea ce privește portbagajul, Cayenne Coupe are suficient spațiu pentru bagaje, volumul de 625 litri putând crește la 1.540 litri cu bancheta rabatată. Versiunea Cayenne Turbo Coupe are un volum de 600 litri. Diferența față de Cayenne-ul normal este destul de mare, acesta având un portbagaj de 770 litri. Însă, prin rabatarea banchetei modelului Cayenne Turbo Coupe putem ajunge la un volum total de încărcare de 1.510 litri. Avem, bineînțeles, hayon cu acționare electrică pentru a face mai ușor accesul în portbagaj.

  • Kirotractor, miercuri, 17.07.2019 12:05

    Cu așa ceva trebuia să înceapă Porsche marea SUV-izare-n 2002. N-au avut totuși curajul unei duble blasfemii -- a doua ar fi fost asta, adică mastodontizarea :-) lui 911. Pe scurt, mașina e perfectă -- dar numai evaluată-n izolare și cu maximă eco-detașare. Ba și c-un grad de socio-ignorare a (non)calității umane incluse-n targetul de clientelă vizat. N-o să mai cârcotesc iar pe tema inutilității mega-SUVurilor, indiferent de marcă. Dar, oricât de *zen* încerc să fiu (și)n trafic, nu rezist să nu-mi descarc 3-4 kW de iritări. Cauzate, evident, de 90% din șoferii de mamuto-suvuri (poate 80%? -- în fine, nu generalizez totuși.) ...Deși majoritatea conduc EXACT AȘA CUM TRĂIESC. Adică: - fură (startul la semafoare-i normal, dar prioritatea?!...) - presează *frăierimea* prin pseudo-intimidare = rulând, dar și frânând la o palmă de stopurile altora - amenință = băgând semne obscene, simultan cu flash-uri + claxoane-n zone cu viteză limitată - practică nonșalant arbitrariul nesimțit = nesemnalizând nici când încalecă liniile de tramvai - se p.șă cu boltă pe nevoile altora = parcând tot la o palmă... de ușa mea, clar. :-) Și tot așa până s-ar însera aș putea continua... dacă ar merita.

  • adi_10, miercuri, 17.07.2019 14:44

    geniala masina la interior, insa la exterior nu imi pot face nici o idee din cauza culorii...groaznica culoare!!!

  • Question, miercuri, 01.04.2020 21:52

    So...nu v-a placut pretul, dar totusi a luat 4 stele la categoria pret de achizitie. Care e logica? Fiind cel mai scump, n-ar trebui sa aibe o stea sau 2? Apropo, nu uitati de Stelvio. Sau ati uitat ca sa ia Porsche punctajul maxim? Sorry, dar nu sunteti impartiali si ar trebui.