Tehnologie
La nivel de tehnologie, Cayenne Coupe preia tot ce este mai bun de la fratele său fără spate "cocoșat". Avem aceeași planșă de bord excelentă ce combină ecranele digitale configurabile cu turometrul analogic, dar și ecranul central de 12.3 inch cu grafică de calitate înaltă.
Pentru muzică la nivel de meloman înrăit, Porsche oferă sistemul audio opțional Burmester 3D, cu 21 de incinte acustice, care oferă o calitate audio de excepție.
Mai avem mirroring pentru telefonul mobil inteligent, mufe USB, încărcare inductivă pentru telefonul mobil, conexiune la internet, hot spot pentru toți pasagerii, scaune încălzite și ventilate, cheie inteligentă și hayon acționat electric. Și un eleron ce se extinde automat la viteze de peste 90 km/oră.
Cu așa ceva trebuia să înceapă Porsche marea SUV-izare-n 2002. N-au avut totuși curajul unei duble blasfemii -- a doua ar fi fost asta, adică mastodontizarea :-) lui 911. Pe scurt, mașina e perfectă -- dar numai evaluată-n izolare și cu maximă eco-detașare. Ba și c-un grad de socio-ignorare a (non)calității umane incluse-n targetul de clientelă vizat. N-o să mai cârcotesc iar pe tema inutilității mega-SUVurilor, indiferent de marcă. Dar, oricât de *zen* încerc să fiu (și)n trafic, nu rezist să nu-mi descarc 3-4 kW de iritări. Cauzate, evident, de 90% din șoferii de mamuto-suvuri (poate 80%? -- în fine, nu generalizez totuși.) ...Deși majoritatea conduc EXACT AȘA CUM TRĂIESC. Adică: - fură (startul la semafoare-i normal, dar prioritatea?!...) - presează *frăierimea* prin pseudo-intimidare = rulând, dar și frânând la o palmă de stopurile altora - amenință = băgând semne obscene, simultan cu flash-uri + claxoane-n zone cu viteză limitată - practică nonșalant arbitrariul nesimțit = nesemnalizând nici când încalecă liniile de tramvai - se p.șă cu boltă pe nevoile altora = parcând tot la o palmă... de ușa mea, clar. :-) Și tot așa până s-ar însera aș putea continua... dacă ar merita.