Interior
Așa cum probabil te-ai fi așteptat, nu există vreo zonă în care să găsești materiale neprietenoase. Nici măcar în partea inferioară a bordului sau a portierei, unde mulți producători mai ascund câte un plastic mai tare. Chiar dacă am avut de-a face cu pachetul de piele extins, cu accente Turbonite, aflați că nu era chiar piele. Era un înlocuitor ecologic.
Butoanele fizice sunt de domeniul trecutului, o trecere destul de drastică, dacă luăm în calcul că generația precedentă avea butoane din abundență. Acum, pe consola centrală avem o zonă exclusiv tactilă, de unde putem controla sistemul de climatizare, cât și funcțiile de încălzire sau ventilație ale scaunelor. Din păcate, zona asta va aduna o mulțime de particule de praf și amprente.
Selectorul transmisiei a fost mutat de pe consola centrală pe bord, în dreapta volanului. Am văzut această configurație, pentru prima dată, la hypercarul scos de Porsche acum ceva ani, modelul 918. Într-un stil clasic Porsche, butonul pentru pornit sau oprit mașina se află în stânga volanului, un omagiu adus curselor de anduranță de la Le Mans, la care a luat parte producătorul german.
Scaunele sport opționale vin cu tetiere integrate și au reglaj electric pe 18 direcții. Din punct de vedere al spațiilor de depozitare, în buzunarele din față avem "scobite" suporturi de pahare, iar pe consola centrală mai găsim încă două. Totodată, există și o zonă pentru încărcat telefonul wireless.
În spate, pot intra 3 adulți, dar pentru un drum fără bătăi de cap, cel mai bine ar fi să stea doar doi. La înălțimea mea de 1.85 metri, am avut destul loc la picioare, cât și la cap, chiar dacă aveam de-a face și cu un plafon panoramic.
Din fericire, producătorul din Stuttgart nu a făcut rabat la calitate în partea din spate, și a păstrat aceleași materiale bune și pe ușile spate.
Portbagajul are un volum de 480 de litri și primești chiar și un cârlig de remorcare acționat electric. Pe lângă cei 480 de litri, cei de la Porsche oferă și un frunk pe Macan, adică acel spațiu de depozitare care se află sub capotă. Acesta oferă un spațiu generos, de 84 de litri.
Audi SQ6 Sportback e-tron oferă un portbagaj mai mare, de 500 de litri. Totuși, frunk-ul fratelui din Ingolstadt este ceva mai mic, cu un volum de 64 de litri. Mercedes-AMG EQE 53 oferă un spațiu asemănător în portbagaj, adică 520 de litri. Din păcate, EQE nu vine echipat cu un frunk.
Modelul italian Maserati Grecale Folgore are cel mai mare portbagaj, cu un volum de 535 de litri. Din păcate, nici producătorul din Modena nu oferă un frunk pe modelul său electric.
Culoarea asta mirifică e gratis pentru că e de fapt culoarea grundului și nu i-au mai dat și cu vopsea. Denumirea turbo la o electrică este o păcăleală ( a la Iohanis) pentru că nu are nici o legătură cu turbina. În rest este o mașină elegantă și sportivă (dar doar varianta turbo că celelate se bat cu Volvo Ex 30 ca performanțe)