Interior
Exact la fel ca în cazul exteriorului, interiorul noului Range Rover este o evoluție, comparativ cu vechiul model. Elemente familiare pot fi observate peste tot, de la volan la instrumentarul de bord.
Planșa de bord include acum un ecran curbat în jos, de 13 inch care afișează cea mai nouă versiune a sistemului multimedia Pivi Pro. Acesta e bine încadrat și nu pare o simplă tabletă cocoțată pe bord, cum se întâmplă multe cazuri.
Materialele sunt de cea mai bună calitate, iar modelul testat de mine a venit echipat cu un capitonaj complet din piele, Alcantara pe plafon, chiar și pe parasolar. Oriunde am pus mâna am fost întâmpinat de piele, sticlă sau metal, finisajele fiind și ele la cel mai înalt nivel.
Spațiile de depozitare sunt generoase, numeroase și ușor accesibile. De la panourile ușilor, la cotieră, care, apropo, poate fi echipată cu o ladă frigorifică surprinzător de eficientă.
Ergonomia este și ea la înălțime. Toate funcțiile mașinii sunt ușor de accesat, butoanele și mânerele poziționate intuitiv, iar spațiul pentru orice fel de configurație ai avea în cap este pe măsură.
Pe locurile din spate ai spațiu uriaș la nivelul picioarelor și al capului, iar podeaua este aproape plată și facilitează găzduirea a trei pasageri. Range Rover are chiar atât de mult spațiu în spate, mai ales în versiunea LWB, cu un ampatament de 3.2 metri, încât ai putea spune foarte ușor că ai o viață mai bună dacă nu călătorești în față.
Fiind vorba despre un nivel de echipare Autobiography, cei din spate sunt răsfățați cu ecrane pentru sistemul multimedia, perdeluțe la geamuri, scaune rabatabile, iar pasagerul de pe locul dreapta spate poate chiar să plieze scaunul din fața sa pentru a-și întinde picioarele.
Mai mult, scaunul din mijloc se poate transforma într-o consolă centrală, care include un panou de control pentru majoritatea funcțiilor mașinii, precum și cel mai complicat sistem de ascundere a două suporturi de pahare. Range Rover poate fi configurat cu 4, 5, 6 sau 7 locuri, în funcție de nevoile tale.
Portbagajul are și el un spațiu uriaș, de 725 de litri, iar dacă pliezi rândul doi de scaune ajungi la 2.727 de litri. BMW X7 câștigă această comparație, cu 750 de litri disponibili, în timp ce GLS580 și Bentayga sunt mult în urmă, cu 520, respectiv 484 litri.
@AM, asta nu mai polueaza, ca doar de poluare vorbiti de cativa ani, misto cu V8 nu?