Interior

5.0

Exact la fel ca în cazul exteriorului, interiorul noului Range Rover este o evoluție, comparativ cu vechiul model. Elemente familiare pot fi observate peste tot, de la volan la instrumentarul de bord.

Planșa de bord include acum un ecran curbat în jos, de 13 inch care afișează cea mai nouă versiune a sistemului multimedia Pivi Pro. Acesta e bine încadrat și nu pare o simplă tabletă cocoțată pe bord, cum se întâmplă multe cazuri.

Materialele sunt de cea mai bună calitate, iar modelul testat de mine a venit echipat cu un capitonaj complet din piele, Alcantara pe plafon, chiar și pe parasolar. Oriunde am pus mâna am fost întâmpinat de piele, sticlă sau metal, finisajele fiind și ele la cel mai înalt nivel.

Spațiile de depozitare sunt generoase, numeroase și ușor accesibile. De la panourile ușilor, la cotieră, care, apropo, poate fi echipată cu o ladă frigorifică surprinzător de eficientă.

Ergonomia este și ea la înălțime. Toate funcțiile mașinii sunt ușor de accesat, butoanele și mânerele poziționate intuitiv, iar spațiul pentru orice fel de configurație ai avea în cap este pe măsură.

Pe locurile din spate ai spațiu uriaș la nivelul picioarelor și al capului, iar podeaua este aproape plată și facilitează găzduirea a trei pasageri. Range Rover are chiar atât de mult spațiu în spate, mai ales în versiunea LWB, cu un ampatament de 3.2 metri, încât ai putea spune foarte ușor că ai o viață mai bună dacă nu călătorești în față.

Fiind vorba despre un nivel de echipare Autobiography, cei din spate sunt răsfățați cu ecrane pentru sistemul multimedia, perdeluțe la geamuri, scaune rabatabile, iar pasagerul de pe locul dreapta spate poate chiar să plieze scaunul din fața sa pentru a-și întinde picioarele.

Mai mult, scaunul din mijloc se poate transforma într-o consolă centrală, care include un panou de control pentru majoritatea funcțiilor mașinii, precum și cel mai complicat sistem de ascundere a două suporturi de pahare. Range Rover poate fi configurat cu 4, 5, 6 sau 7 locuri, în funcție de nevoile tale.

Portbagajul are și el un spațiu uriaș, de 725 de litri, iar dacă pliezi rândul doi de scaune ajungi la 2.727 de litri. BMW X7 câștigă această comparație, cu 750 de litri disponibili, în timp ce GLS580 și Bentayga sunt mult în urmă, cu 520, respectiv 484 litri.

  • Seriff, joi, 03.11.2022 09:54

    @AM, asta nu mai polueaza, ca doar de poluare vorbiti de cativa ani, misto cu V8 nu?

  • arhitect, joi, 03.11.2022 09:56

    binevenite la DATE TEHNICE masuratorile legate de spatiu interior! ar trebui sa devina un standard pt. orice prezentare

  • dan_grc, joi, 03.11.2022 10:04

    Lăsând prețul la o parte, arată foarte bine pentru un SUV, are tot ce trebuie, știu, nu este fiabil, de evitat la mana a doua cu mulți km, dar cine își permite așa ceva cu zero km, probabil este o experiență unică. Pentru evitarea discuțiilor inutile, Volvo XC90, viitorul model, NU concurează în această clasă, chiar dacă dimensiunile sunt apropiate .

  • DanG, joi, 03.11.2022 10:48

    Eu unul nu am nimic de comentat in privinta design-ului, mi se pare ca si Range Rover ar trebui sa gandesca la fel ca Porsche cu al lor 911. Evolutie nu revolutie. Un mare wow la interior. Acuma legat de afirmatia producatorului ca pretul trebuie sa reflecte calitatea, nu stiu cum isi permit sa spuna asa ceva avand in vedere ca de 30 de ani sunt pe ultimul loc in ceea ce priveste fiabilitatea si satisfactia clientilor. Masina de vis acum, cat e in teste sau in garantie.

  • ds, joi, 03.11.2022 10:58

    Consumul de combustibil cred că este ultima grijă a unui proprietar de V8.

  • @dan_grc, joi, 03.11.2022 11:26

    Motorul asta V8 de la noua generatie ar trebui sa fie fiabil, pentru ca provine de la BMW, adica oricum indiscutabil va fi mai fiabil decat catastrofa aia veche de motor. Legendarul si permanent actualizatul 4,4 V8 de BMW a fost mereu un motor solid, rafinat si performant. La fel, exceptionala cutie de viteze ZF nu ar trebui sa puna probleme, e o piesa reusita si fiabila, cu conditia respectarii intervalelor de service. Dar in rest, ai dreptate, va trebui evitat la mana a doua, pentru ca restul subansamblelor s-au dovedit mereu fragile si stricacioase, facand masinile Land Rover sau Jaguar extrem de sacaitoare. Le pun pe piata neterminate si insuficient testate, pe spinarea cumparatorilor, care fie vorba intre noi, au bani si ii intereseaza mai degraba nuanta lemnului din bord si confortul fotoliilor din piele decat ca vor da ulterior carute de bani la service pe interventii de mecanica si electronica.

  • @dan_grc, joi, 03.11.2022 22:44

    Te-ai bagat si tu in seama si iar aduci Volvo in discutie. Depinde cine si ce vrea: eu voi alege mereu un Volvo XC90 in loc de Landover sau BMW X7, GLS, Q8. Asa sunt eu mai putin pretentios si nu cu figuri asa multe. Chiar daca nu se incadreaza in clasa asta, sunt convins ca vor fi destui care vor avea peste 200000€ sa dea pe o masina si nu vor alege JLR, BMW X7 sau X8, Mercedes GLSsau Audi Q8. Volvo are clienti deosebiti, cauta altceva. Voi sunteti multi si cand vedeti avceleratii de 4,6 secunde va umeziti repede. Nu ma intereseaza V8, W16 si alte quad turbo, abureli. Voi sunteti fani putere pana va infingeti in stalpi si va sar motoarele. Atat va duce pe voi capul. Revenind la masina asta: nefiabila, ca orice masina cu motor de BMW. Dar cine are 200000€, nu-si face probleme ca masina sta mai mult in service decat pe sosea, deci e ok.

  • ^^^, vineri, 04.11.2022 10:19

    adica alegi mereu o chinezarie!!!

  • Varză, vineri, 04.11.2022 11:42

    deloc binevenita in tabele, titlu si continut dle arhitect, pai cand are 4,4 l si 530 cp V8-ul, cand 5 l si 565 cp etc etc.