Calitate / Pret
Pentru a te putea lăfăi pe scaunele din spate trebui să achiți și prețul biletului. Nu de mult, șefii concernului din care face parte și Land Rover au anunțat că își doresc să urce prețurile modelelor pentru a reflecta o viitoare creștere a calității. Asta se resimte mai ales pe noul Range Rover.
În România, prețurile încep de la aproximativ 127.000 de euro. Pentru un model Autobiography P530, cu V8 sub capotă și ampatament lung, lucrurile stau cu totul altfel. Pentru asa ceva, trebui să achiți minim 166.240 euro.
În standard, pe versiunea Autobiography, vei primi suspensie pneumatică, direcție integrală, faruri automate digital LED, climatizare pe patru zone, sistem de purificare a aerului din habitaclu, sistemul audio Meridian de 1.700 W, diferențial spate activ, jante de 22 inch, plafon panoramic, piele extinsă (inclusiv pe bord și plafon), head-up display, praguri inscripționate Autobiography și multe, multe altele.
Dar asta nu e tot. Modelul nostru de test a mai avut și câteva opționale, pentru o experiență demnă de prețul de 179.819 Euro cu TVA. Lista include vopseaua metalizată Premium Charente Grey (2.003 euro), consola față refrigerată (658 euro), sistemul de entertainment cu două ecrane pentru ocupanții locurilor din spate (2.831 euro), dar și pragurile escamotabile (4.150 euro).
Pentru un BMW X7, prețurile încep de la 91.154 euro. Pentru versiunea M60i, care vine cu același tren de rulare sub capotă, ne uităm la minim 118.941 euro cu TVA. Mercedes-Benz GLS580 are un preț de pornire de 116.370 euro cu TVA, în timp ce prețurile pentru Bentayga încep de la peste 200.000 euro cu TVA.
@AM, asta nu mai polueaza, ca doar de poluare vorbiti de cativa ani, misto cu V8 nu?