Siguranta
Modelul britanic este atât de nou, încât nu au apărut încă teste de siguranță. Atât EuroNCAP cât și IIHS nu au reușit să dea cu el de toți pereții și barierele mai mult sau mai puțin deformabile. Chiar și așa, avem o presimțire că lucrurile vor sta foarte bine.
Mărturie ne stau testele precedente, din 2012, acolo unde Range Rover s-a descurcat foarte bine, cu un rating de 5 stele. Mai mult, modelul nou vine dezvoltat pe o platformă nouă, care promite o rigiditate structurală considerabil îmbunătățită și plină de sisteme de siguranță, marea lor majoritate standard.
Spre exemplu, orice Range Rover comandat va beneficia de asistență pentru unghiul mort, monitorizarea traficului din spate, monitorizarea traficului pentru coborârea în siguranță a pasagerilor, sistem de camere perimetrale 3D, asistență la parcare 360 de grade, asistență la trecerea vadului, asistență pentru menținerea benzii de rulare, sistem automat de frânare în situații de urgență, sistem de recunoaștere a indicatoarelor rutiere și limitator de viteză adaptiv.
@AM, asta nu mai polueaza, ca doar de poluare vorbiti de cativa ani, misto cu V8 nu?