Performante
Cu excepția versiunilor create de divizia Renaultsport, Clio nu s-a dovedit niciodată vreun atlet. A fost chiar printre codașii clasamentului când a fost vorba de accelerare.
Însă, acum, odată cu introducerea noului motor de 120 de cai, Clio poate atinge 100 de km/h în doar 9 secunde. Iar asta îl transformă într-una dintre cele mai rapide mașini pe această plajă de putere.
Este mai iute decât un Ford Fiesta, Hyundai i20, Seat Ibiza, Volkswagen Polo, Opel Corsa, Peugeot 208 și Skoda Fabia. Doar Mazda2 se dovedește mai rapidă, cu cele 8.7 secunde până la 100 de km/h.
-
ioi, joi, 28.07.2016 19:14
F frumoasa masina atat la exterior cat si la interior, iar performantele sunt chiar ok
-
titlu, joi, 28.07.2016 20:06
8.5 litri/100 de kilometri= o rusine de consum mixt pt anul 2016,pentru aceasta jumatate de masina.
-
flavius, joi, 28.07.2016 22:46
Renuntarea la tragedia falsificarilor cu turbo,downsizing si 3 picioare la un cal,le-ar aduce un mare avantaj.Gadgeturile aduc doar costuri.
-
Tony_LPP, joi, 28.07.2016 23:21
Un model care s-a dovedit de succes pe toata cariera sa de pre-facelift. Sa speram ca micile imbunatatiri au facut acest model mult mai bun, iar minusurile cu care schiopata au fost bifate si reanalizate de Renault Group pana la indreptarea lor cu plus. L-as clasifica ca pe un etalon langa Ford Fiesta, Mazda 2 si Peugeot 208 . Si-un ''off topic'' mic : Sper macar la acest articol sa fim scutiti de ''calitatile premium'' Volkswagen . Stiti voi cine ma bantuie in minte. :)
-
parerea mea, vineri, 29.07.2016 14:27
O fi el vandut la noi (pretul este principalul motiv), dar in restul Europei nu este chiar lider de vanzari. Am renuntat la achizitia unui Clio pre-facelift dintr-un motiv simplu dar grav: lipsa vizibilitate in spate. Vad ca nici faceliftul nu rezolva problema, ceea ce nu prea inteleg, in oras asta iti genereaza zilnic neplaceri, chiar daca ii pui senzori de parcare. La fel cum nu vad marea necesitatea a unui motor de 120 CP pe acest Clio (pe break ar mai merge, daca ai familie mare si bagaje ). Daca esti fan benzina, ai 0,9 Tce : este foarte silentios pentru 3 cilindri iar consumul in oras este un pic peste 5 l/100. Daca ai mult de mers in afara, atunci se justifica un diesel. Vrei masina sport, ai RS. Strict ca hatchback de oras, un Sandero este mult mai util (si mai ieftin), mai ales ca acum are si Clima (ca nu nimereau donsoricile temperature optima daca nu vedeau numarul de grade:) ). Cu siguranta masina va continua sa se vanda bine, mai ales datorita design'ului si pretului (conteaza pentru cei care nu vor o Dacie in fata casei), dar chiar sunt curios sa vad cati vor da banii pe acest motor.
-
Andy, vineri, 29.07.2016 16:34
@parerea mea In Franta si Germania e plin de Clio IV. Ti-o zic dupa ce am fost in vacanta aproape doua saptamani jumatate. La noi se vand putine. Valabil pentru orice constructor auto. Piata autohtona e foarte mica daca ne raportam la marimea populatiei.
-
parerea mea informata, vineri, 29.07.2016 18:26
In primul semestru 2016, Clio este pe locul 2 in Europa, dupa Golf, si in fata rivalelor din segment, Polo, Fiesta, Corsa si 208. Este pozitia pentru care se bate uzual inca de la lansare. Pentru cei care vor sa se informeze inainte de a-si da aiurea cu parerea, bestsellingcarsblog.com - multumesc Automarket pentru intelegere - este o sursa utila.
-
Coco, duminică, 31.07.2016 16:08
Deși la clasa mică, la vânzări Clio are o cotă foarte bună atât în EU cât și în RO, această mașină nu poate impresiona decât prin preț și design ( de obicei aspecte de posibilități și de gusturi ) În rest nu are atuuri relevante, iar pe piața, la ora actuală modelele concurente din clasa sa sunt foarte mature, unele chiar apropiate de clasa superioara - mă refer la Fiesta, Mazda 2, 208, Noul C3, Yaris și Polo ( puțin vechi dar apare nouă generație în 2017 ) toate acestea indubitabil mai bune. Motorul are două mari minusuri, foarte importante - consumul și costul de mentenanță.
-
xxx, luni, 01.08.2016 12:39
@parerea mea informata compari mere cu père cand vorbesti despre Golf
-
@Coco, luni, 01.08.2016 16:16
de cand pretul nu e important in a alege o masina, cred ca e foarte important si de acolo incepem cand ne cumparam ceva. Eu am condus un Polo care avea doar 600km, cam 1000k timp de 4 zile si un clio doar in test drive. Sincer nu as da 3000euro in plus pentru polo, nu se merita. De aici si succesul lui clio, pret mic pentru o masina care iti ofera destule.
-
Coco, luni, 01.08.2016 19:53
@Coco Prețul sigur că este un element important, poate uneori, din păcate decisiv, dar asta reprezintă o realitate care nu are legătură cu maturitatea și valoarea unui auto. Din păcate tehnologia și gradul de dezvoltare auto costa și în unele situații destul de mult, astfel încât unele achiziții ce ar fi preferabile nu se pot realiza sau se realizează cu eforturi semnificative sigur la o scară mai mică de subiecți. Sincer, și fără supărare sau polemică, si la ora actuală Polo este superior deși este destul de vechi, pentru că este mult mai riguros și calitativ.
-
@Coco, marţi, 09.08.2016 16:13
"Sincer, și fără supărare sau polemică, si la ora actuală Polo este superior deși este destul de vechi, pentru că este mult mai riguros și calitativ." Ai dreptate. Dar mai tine cont de o chestie. La o configurare asemanatoare, Polo e (mult) mai scump decat un Clio. Renault mereu a stiut sa faca in asa fel incat senzatia sa fie de masina mai scumpa, indiferent de model, dar la unul dintre cele mai mici preturi. Fie ca vorbim de Talisman sau Espace, fie ca vorbim de Logan. Senzatia de multa masina la bani putini cred ca cel mai mult se regaseste la Renault, Kia si Hyundai. Este unul din argumentele care au plasat Renault in topul vanzarilor in ultimii ani.
-
Flavius, miercuri, 17.08.2016 00:25
de ce nu se face un "facelift "si la siguranta??? Clio si Captur se "lauda" cu airbag fata si torace+cap ptr pasagerii fata ( deci in spate ducem genti, peturi, muraturi etc)...iar ideea asta proasta au luat-o si desteptii de la Dacia (doar airbag fata si lateral ptr locuri fata)...mai imi raspund pe FB ca Dacia e configurata ptr siguranta maxima...???
in fine, test cu o motorizare pe benzina... Designul post-facelift ramine reusit, asa ca vanzarile vor continua sa fie f. bune (parere pur subiectiva: s-ar fi putut umbla si la farurile cam prea "globuloase".) Consumul maricel ramine totusi minusul cel mai important si la versiunea cu cutie manuala, dar multi vor prefera rafinamentul 1.2 TCe-ului cu 4 cilindri, in detrimentul concurentelor cu 3 cilindri (VAG, PSA) - cu 10-15% mai economice, dar si mai "vibratoare". Posibil ca asteptatul 1.3 TCe sa corecteze insa hiba asta, iar daca francezii vor decide sa-l monteze si pe un Sandero RS (GT?) n-ar fi rau deloc.