Interior
Interiorul noului Clio a fost mult îmbunătățit odată cu introducerea faceliftului. Asta înseamnă materiale mai bune și finisaje mai bune, chiar dacă anumite cusături ar putea fi îmbunătățite. Pe planșa de bord a apărut un plastic prietenos și moale. Pe măsură ce cobori, plasticul devine tare și destul de auster.
Atmosfera habitaclului, în care apare un puternic zgomot de vânt la 130 de km/h, este înviorată de anumite detalii cromate, de plasticul negru lucios care servește drept ramă pentru sistemul multimedia și de anumite inserții care se pot colora fie în nuanța caroseriei, fie într-o alta la alegere.
Spațiul interior pe locurile din spate este suficient pentru doi adulți. Ai loc la picioare și la nivelul capului chiar dacă ai 1.80 metri. Dacă e vorba de trei adulți pe bancheta din spate situația ar putea deveni ușor înghesuită, chiar dacă tunelul central este coborât tocmai din acest considerent.
Spațiile de depozitare nu lipsesc: avem suficient loc în portieră și la baza planșei de bord. Suporturile de pahare de pe consola centrală sunt încă extrem de mici, iar cotiera ar putea să incomodeze uneori.
Portbagajul măsoară în continuare 300 de litri, una dintre cele mai bune valori din segment, depășită de Peugeot 208 și Skoda Fabia.
in fine, test cu o motorizare pe benzina... Designul post-facelift ramine reusit, asa ca vanzarile vor continua sa fie f. bune (parere pur subiectiva: s-ar fi putut umbla si la farurile cam prea "globuloase".) Consumul maricel ramine totusi minusul cel mai important si la versiunea cu cutie manuala, dar multi vor prefera rafinamentul 1.2 TCe-ului cu 4 cilindri, in detrimentul concurentelor cu 3 cilindri (VAG, PSA) - cu 10-15% mai economice, dar si mai "vibratoare". Posibil ca asteptatul 1.3 TCe sa corecteze insa hiba asta, iar daca francezii vor decide sa-l monteze si pe un Sandero RS (GT?) n-ar fi rau deloc.