Renault Koleos

2.0 Diesel Turbo (dCi) 175CP 4x4 Aut1 Intens

Consum

3.0

Cele 1.8 tone ale lui Koleos fac ca motorul de 2.0 litri diesel să fie exploatat din plin, indiferent de situația dată. Pe fișa tehnică, Renault spune că versiunea dCi 175 X-Tronic 4WD a lui Koleos consumă 6.4 litri/100 de kilometri parcurși în regim mixt. În oraș, consumul crește până la 7 litri/100 de kilometri, iar în extraurban acesta ajunge chiar și la 6 litri/100 de kilometri.

În cadrul testului, consumul mediu înregistrat a fost de 10.2 litri/100 de kilometri, 75% din distanțe fiind parcurse doar în oraș. Prin bifarea modului Eco sunt șanse destul de mari ca valoarea de consum să scadă, însă nu vă așteptați la minuni din partea francezului.

În segmentul lui Koleos există o mulțime de rivali, iar marea majoritate a acestora promit valori de consum ceva mai mici comprativ cu cele trecute de francezi în fișa tehnică. În acest grup trecem Nissan X-Trail 2.0 diesel 177 CP, Skoda Kodiaq 2.0 diesel 190 CP, Mitsubishi Outlander 2.2 diesel 150 CP și Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 diesel 190 CP.

Doar Hyundai Santa Fe echipat cu motorul de 2.2 litri de 200 CP și Kia Sorento cu unitatea de 2.0 litri de 185 CP sunt modelele care vin cu valori de consum mai ridicate comparativ cu Koleos. Toți rivalii sunt echipați atât cu sistem de tracțiune integrală, cât și cu transmisie automată sau CVT.

  • Gabi, luni, 18.03.2019 13:18

    Vedeti ca in text este trecut 538 litti si in fisa de dupa textul review-ului este trecu 498 litri la volumul portbagajului. Sau nu e totuna cu "volumul de incarcare"?

  • dan_grc, luni, 18.03.2019 13:29

    Cel mai rar SUV de la noi, sunt șanse mai mari să văd un Cullinan.

  • adi_10, luni, 18.03.2019 13:50

    Daca am ajuns sa dam 40.000 euro pe un Renault...ce mai e de zis, au innebunit salcamii. Iar daca eu zic asta, proprietar de Laguna, e grav. Macar de oferea la banii astia un mild-hybrid mai intelegeam.

  • Edikkk, luni, 18.03.2019 14:05

    Dle Adi preţul Renault este foarte bun !!! Comparaţi cu Audi Q5, dacă nu Q7 sau BMW X7 !!

  • cornel.socariciu, luni, 18.03.2019 14:16

    @Gabi Mulțumim. Am corectat și în fișa tehnică.

  • adi_10, luni, 18.03.2019 14:47

    @Edikkk - pai daca pt tine un Q7 este egal cu un Koleos...e treaba ta. Daca te referi la faptul ca un Q7 ajunge la 80.000 euro in concluzie e f scump da, ai dreptate, dar asta nu inseamna ca trebuie sa dam 40k de euro pe un renault...EVER

  • assur, luni, 18.03.2019 15:16

    Fiecare producator auto cu politica lui tarifara, fiecare cumparator e liber sa faca ce vrea cu banii lui. De ce nu ar cere Renault 40K pe Koleos cand Hyundai cere pe Santa Fe 50K ?

  • hazard, luni, 18.03.2019 15:58

    esec dupa esec! Bravo Renault! CVT-ul e cireasa de pe tort.

  • xxx, luni, 18.03.2019 16:00

    Intrebare: si ce are asa extraordinar Santa Fe fata de Koleos? de 10 000€

  • Meteorologogu, luni, 18.03.2019 16:29

    CVT-ul este toroidal sau solutia clasica pe "curele" ? In oras CVT-ul este minunat dar atunci nu-si are rost integrala ... zic si eu ... deci o solutie "trendy" de luat banii fraierilor :)

  • adi_10, luni, 18.03.2019 17:26

    @Assur - treaba este mult mai complicata si nu face sens sa discutam aici. Pe scurt, se stie ca exista un "agreement" intre companii in a ridica preturile la TOATE autoturismele (procentual ) astfel incat ei sa castige mai mult iar noi sa platim mai mult. adica in loc ca un Q7 sa coste 50.000 de euro si un Koleos 25.000 de euro, ei se inteleg (toti nu doar Audi si Renault sper ca s-a inteles) si Q7 ridica pretul 80.000 si Renault la 40.000. asa toti au de castigat, pierd doar fraierii (adica noi). saptamana trecuta cei de la autoliv (firma de centuri ) au primit amenda de cateva sute de milioane euro pt ca au facut genul asta de intelegere cu o companie din Japonia, pt a marii ambele pretul cu nu stiu cat la suta. e o practica veche cam in toate domeniile;).

  • assur, luni, 18.03.2019 18:01

    @adi_10 Nimeni nu fabrica autovehicule doar de placere, trebuie sa castige si bani din asta. Exista o tendinta crestere a preturilor in functie de clasa masinii, asa cum ai zis, de asta si dispar monovolumele pentru a fi inlocuite de pretinse SUV-uri, de fapt aceleasi masini cu exterior diferit plus doua trei chestii electronice, unele utile, unele nu prea, ca sa justifice saltul de 25% la pret. Pe scurt, o masina de gabaritul asta cu un nivel de echipare OK se invarte pe la toti producatorii la vreo 40K, indiferent ce scrie pe emblema. Exceptie, viitorul Duster 7 locuri dar care va fi iar penalizat la Euroncap ca sa nu tulbure prea mult piata. PS. prefer expresia in limba romana "are sens" in locul variantei traduse din engleza "face sens".

  • vv, marţi, 19.03.2019 08:31

    In 2017 la aceeasi masina ati dat 4,2 acum 4, acum e zgomotoasa care din cele 2 teste reflecta realitatea?

  • StM, marţi, 19.03.2019 09:51

    As introduce si Ford Edge in comparatie. Cel putin calitativ si ca nivel de zgomot e cu mult, mult mai bun decat Koleos, ceea ce e pacat. De ce s-au zgarcit cu materialele fonoabsorbante chiar nu pricep...

  • adi_10, marţi, 19.03.2019 10:08

    @assur - voiam doar sa subliniez faptul ca in domeniul auto profiturile sunt mult mai mari raportate la alte domenii de productie si asta din cauza sau datorita, depinde de ce parte a baricadei esti, acelor intelegeri si politici la nivel macro de care spuneam. in rest fiecare e liber sa faca ce vrea si sa plateasca pe o masina cat crede.

  • mm, marţi, 19.03.2019 12:36

    kaleos=samsung qm5, eu zic ca merita sa investesti intr-o sigla si sa incerci s-o vinzi sub marca proprie

  • ccmax, miercuri, 20.03.2019 10:12

    "iar în torpedou intră o poșetă de damă" - sa vedeti voi cate scandaluri conjugale vor fi provocate de acesta afirmatie.... :)))