Performante
Cu siguranță, clienții lui Koleos nu vor avea ca prim criteriu pe listă performanțele dinamice ale mașinii. SUV-ul francez a fost gândit mai mult pentru familiști care au nevoie de spațiu, confort și tratament premium (dacă vorbim de versiunea Initiale Paris).
Cifrele seci ale lui Koleos îți demonstrează foarte ușor că Renault nu a dorit să creeze un model sportiv. Accelerația de la 0 la 100 km/h durează 10.2 secunde, iar viteza maximă este de 198 km/h.
Comparativ cu rivalii săi, Koleos este mai lent decât Sorento și Santa Fe, versiunile grupului Hyundai atingând viteza de referință în 9.2 secunde. Skoda Kodiaq este chiar cu mult mai rapidă, la 7.6 secunde.
Vitezele maxime ale acestor trei rivali nu-l fac pe Koleos să arate mai bine, toate cele trei SUV-uri menționate anterior trecând peste viteza de 200 km/h, în dreptul modelului ceh având chiar valoarea maximă de 213 km/h.
O fi el depășit ca design dar l-aș prefera struțo-cămilelor suv coupe. Este unul dintre ultimii mohicani ai genulu suv clasic. Și ma refer inclusiv la motor, adică un diesel de 2.0 l (după părerea mea suficient) pentru că mașina asta se adresează unei anumite categorii de cumpărători. Iar aceștia nu cred că o cumpără pentru liniuțe. De remarcat poziția ecranului multimedia care cred că se încadrează la fix, adică fără a-l atașa de parcă ar fi after market.