Renault Megane

1.6 Diesel Turbo (dCi) 165CP Aut6 GT

Performante

3.0

Pe sprintul de la 0 la 100 km/h, Renault Megane GT diesel promite 8.8 secunde. Dacă aruncăm o privire în cele două categorii (dieselurile tradiționale și sportivele diesel) francezul nu pică deloc bine, pentru că are cele mai slabe cifre. Seat Leon FR face același sprint în 7.5 secunde, dar are și 19 cai putere în plus. Chiar și Volkswagen Golf facelift echipat cu motorul de 2.0 litri TDI de 150 de cai accelerează mai repede, în 8.6 secunde. Aceeași performanță este obținută și de Opel Astra 1.6 CDTI, cu 160 de cai putere. 

Dacă analizăm viteza maximă, clasamentul este aproape identic. Megane GT 1.6 dCi 165 se descurcă cel mai slab cu a sa viteză maximă de 214 km/h, în timp ce Leon FR se poziționează cel mai bine cu 226 km/h. Cu toate acestea, francezul nu este atât de leneș precum o arată valorile și reușește să trezească spiritul sportiv în orice șofer atunci când este activat modul Sport. 

 

  • dany, joi, 13.07.2017 11:34

    asadar feeling-ul directiei ramane in mare parte prost, timic Renault nu inteleg ceva: ca puntea spate sa vireze in directie opusa e cat se poate de logic... insa a vira in aceasi directie ca puntea fata la viteze mai mari depaseste capacitatea mea de intelegere... la ce bun asta? pt a contracara eventuala supravirare? pai si senzatia soferului nu este de subvirare, de ruliu? (vad acelasi lucri la Audi A8)

  • someone, joi, 13.07.2017 12:06

    @ dany...cauta pe iutub directia integrala de la porsche, explicatiile lor sant cat se poate de pe intelesul tuturor. la inceput si eu am gandit ca si tine, acum insa stiu de beneficiile acestui sistem.

  • GT, joi, 13.07.2017 13:36

    GT cu motor diesel. Hai Renaut, plimba ursul!

  • doncarlo, joi, 13.07.2017 13:46

    De ce sa dai 2000 in plus pt performante mult sub GT benzina? La revanzare o sa iei cel putin 1000 euro mai putin asta asa in mod optimist. Porcarie. Este sub tdi 150 cai. Masina asta nu are nici un rost.

  • Andy, joi, 13.07.2017 13:55

    Da, ciudat ca are performante mai slabe vs. concurenta tinand cont ca la capitolul greutate e tot pe acolo. Probabil ca tine mult de cutia de viteze, care din cate am mai citit pe net nu e grozava, desi e cu dublu ambreiaj (valabil si la cea de 7 viteze de pe benzinara). As alege oricand GT-ul benzinar vs concurenta, mai ales ca are si niste preturi excelente. GT-ul diesel din articol nu merita insa...

  • xxx, joi, 13.07.2017 15:47

    Poate îmi explica si mie cineva de ce îți trebuie GT in Romania mai ales mașini ale constructorilor generaliști?

  • eee, joi, 13.07.2017 16:07

    cam mare pretul, si mi-ar fi picat bine sa apara o data si combi. daca era combi si la un pret cu 4000 mai putin, era super, dar asa este la acelasi pret cu FR, si FR e de ales din cauza cailor mai multi. Probabil Renault va aplica ceva discounturi, dar parca nu ajunge sa fie suficienta distanta de pret fata de FR...

  • Vlad, joi, 13.07.2017 18:29

    28k euro?

  • Stefi, vineri, 14.07.2017 06:58

    Propulsat??