Performante
Pe sprintul de la 0 la 100 km/h, Renault Megane GT diesel promite 8.8 secunde. Dacă aruncăm o privire în cele două categorii (dieselurile tradiționale și sportivele diesel) francezul nu pică deloc bine, pentru că are cele mai slabe cifre. Seat Leon FR face același sprint în 7.5 secunde, dar are și 19 cai putere în plus. Chiar și Volkswagen Golf facelift echipat cu motorul de 2.0 litri TDI de 150 de cai accelerează mai repede, în 8.6 secunde. Aceeași performanță este obținută și de Opel Astra 1.6 CDTI, cu 160 de cai putere.
Dacă analizăm viteza maximă, clasamentul este aproape identic. Megane GT 1.6 dCi 165 se descurcă cel mai slab cu a sa viteză maximă de 214 km/h, în timp ce Leon FR se poziționează cel mai bine cu 226 km/h. Cu toate acestea, francezul nu este atât de leneș precum o arată valorile și reușește să trezească spiritul sportiv în orice șofer atunci când este activat modul Sport.
asadar feeling-ul directiei ramane in mare parte prost, timic Renault nu inteleg ceva: ca puntea spate sa vireze in directie opusa e cat se poate de logic... insa a vira in aceasi directie ca puntea fata la viteze mai mari depaseste capacitatea mea de intelegere... la ce bun asta? pt a contracara eventuala supravirare? pai si senzatia soferului nu este de subvirare, de ruliu? (vad acelasi lucri la Audi A8)