Interior
Sigla RenaultSport de pe capacul portbagajului te pregătește pentru ce vei găsi la interior. Imediat după ce deschizi portiera șoferului, scaunele sport te vor întâmpina și te vor îmbrățișa cu materiale de calitate precum Alcantara. Suportul lateral oferit este foarte bun, iar elementele albastre și cusăturile albe te duc cu gândul la o mașină pregătită de circuit. Volanul gândit de Renault poartă inscripția GT, este teșit în partea de jos, iar în partea din spate se află padelele din aluminiu gata să-ți răsfețe simțurile atunci când ești pregătit pentru o rundă rapidă pe circuit.
Tot la interior vei găsi o mulțime de elemente cromate, spații de depozitare suficiente și materiale de plastic de o calitate bună în marea majortate a habitaclului.
Am urcat și pe bancheta din spate a lui Megane GT diesel, iar aici lucrurile sunt aerisite și îmbinate cu gust. Portbagajul măsoară 434 de litri, sigurul concurent cu o valoare mai bună fiind Peugeot 308 GT.
asadar feeling-ul directiei ramane in mare parte prost, timic Renault nu inteleg ceva: ca puntea spate sa vireze in directie opusa e cat se poate de logic... insa a vira in aceasi directie ca puntea fata la viteze mai mari depaseste capacitatea mea de intelegere... la ce bun asta? pt a contracara eventuala supravirare? pai si senzatia soferului nu este de subvirare, de ruliu? (vad acelasi lucri la Audi A8)