
Tinuta de drum
Symbioz este o mașină de familie, deci direcția generală pentru acest model este confortul. Chiar dacă suspensia are câteva scăpări, de exemplu la denivelările scurte vei auzi un zgomot pe puntea spate, aceasta trece bine peste majoritatea imperfecțiunilor din asfalt.
De menționat că noi am avut jante de 19 inch, cele mai mari pe care le poți pune pe Symbioz. Prin urmare, dacă vrei un confort sporit, te-aș sfătui să alegi jante mai mici.
Ai 4 moduri de rulare din care poți alege: Eco, Comfort, Sport și Perso. În modul Perso (adică cel individual) îți poți face tu setările dinamice cum vrei.
Direcția este destul de anesteziată și departe de a fi precisă. Dar până la urmă, nu asta era ideea. Direcția are 3 setări din care poți alege: Regular, Comfort și Sport. Dacă selectezi opțiunea Sport, obții o fermitate ceva mai accentuată a volanului. Din păcate, o fermitate prea artificială. Ca și cum s-ar strădui prea mult.
Interesanta masina. Dar nu inteleg de ce modelele de volum trebuie sa fie oferite doar cu puteri mici. Strica cumva sa existe si o motorizare care sa faca suta in vreo 8 secunde si nu in 10,6? Chiar nu mai are nimeni nevoie de putere si dinamica, ci doar de eficienta si dotari multe? Si daca la Renault e asa, la Dacia e nenorocire. Acolo, in afara de sitemele hibride de pe Duster si Bigster (la fel de anemice si alea, bineinteles) mai vezi doar benzinare mici in 3 cilindri si nu numai turbo, ci chiar ASPIRATE!!! In curand motoarele de drujba puse pe masini o sa fie la ordinea zilei :-(