Design

4.5

Când vorbim despre design, partea frontală a lui Symbioz este identică cu cea a lui Captur. În perioada cât am avut mașina, de două ori am crezut că am văzut un alt Symbioz în trafic, dar când am întors capul mi-am dat seama că de fapt erau Captur.

Semnătura luminoasă este poziționată pe verticală, și dacă unești (imaginar) semnătura din stânga cu cea din dreapta obții rombul, adică simbolul Renault. Grila frontală este mică și alungită și dacă nu ești atent ai impresia că Symbioz poate trece ca un model electric.

În echiparea Esprit Alpine ai jante Alpine cu un design sportiv. Noi am avut de-a face cu o culoare frumoasă, numită Gri Rafale. Partea din spate diferă total de Captur și pot să spun că spatele lui Symbioz arată mult mai bine.

Stopurile full LED sunt minimaliste și se subțiază către partea din mijloc. Sub stopuri ai și niște elemente de design aerodinamice care îi dau mașinii un aspect agresiv.

  • DAN, sâmbătă, 01.02.2025 11:47

    Interesanta masina. Dar nu inteleg de ce modelele de volum trebuie sa fie oferite doar cu puteri mici. Strica cumva sa existe si o motorizare care sa faca suta in vreo 8 secunde si nu in 10,6? Chiar nu mai are nimeni nevoie de putere si dinamica, ci doar de eficienta si dotari multe? Si daca la Renault e asa, la Dacia e nenorocire. Acolo, in afara de sitemele hibride de pe Duster si Bigster (la fel de anemice si alea, bineinteles) mai vezi doar benzinare mici in 3 cilindri si nu numai turbo, ci chiar ASPIRATE!!! In curand motoarele de drujba puse pe masini o sa fie la ordinea zilei :-(

  • Nsrei, sâmbătă, 01.02.2025 12:10

    Oh da bineînțeles din ce în ce mai mulți oameni vor mașini mai înalte, mai practice și cu o gardă la sol mai mare... Din păcate la fel și prețul este din ce in ce mai MARE !! Pe principiul asta in câțiva ani vom circula toți cu cap tractor MAN TGX. E înalt, are garda la sol mare. Ce sa mai... Cat despre acest reșou, pardon renou, oare a rezolvat renou problema defectului cutiei de viteze multimodala, care de buna ce era nu se repara, doar se înlocuia cu totul? Aștept confirmare oficială din partea reșou, pardon renou' QED

  • romain, sâmbătă, 01.02.2025 13:51

    de obicei,la simbioza, unul dintre organisme esti parazit.

  • Matei_cel_nou, duminică, 02.02.2025 04:33

    Nu, nu e de obicei. Sunt 3 tipuri de simbioza și parazitismul e doar una din ele. Mutualismul e când ambele organisme beneficiază de pe urma simbiozei - exemplu clasic floare și polenizator. Sau omul și bateriile care ajuta la digestie. Comensalism e când o un organism beneficiază iar celalalt e neafectat.

  • Lae, duminică, 02.02.2025 12:58

    73% protecție ocupanți adulți, motorizări mină creion 0,5, 2cm peste captur, preț fantasmagoric, garanție service dacia-renault. Un șirag de coșmaruri... ideale.

  • Valdo, luni, 03.02.2025 09:24

    Preturi de boier, protectie de oier, pardon cat la Logan. Basca mai iti baga si pe gat ce vor ei sa cumperi, nu ce vrei tu. Poate ca nu vreau hibrid pentru ca daca circul in afara orasului efectul e zero.

  • alex_cu_a_mic, luni, 03.02.2025 10:45

    @Matei Involuntar ti-a iesit o gluma buna: "omul și bateriile care ajuta la digestie." thumbs-up Cat despre masina din test, nu e incredibil de scumpa cand te uiti la Honda su Toyota similare. Se poate comenta la fiabilitatea sistemului hibrid dar ca masina de urban/periurban e excelenta.

  • eu, luni, 03.02.2025 11:10

    ford kuga hibrid la orice ora in loc de asta sau cele 2 japoneze listate mai sus

  • @eu, luni, 03.02.2025 13:24

    ford e bun doar pe post de cotet pentru gaini, dar ca masina in niciun caz.

  • eu, luni, 03.02.2025 14:10

    "ford e bun doar pe post de cotet pentru gaini, dar ca masina in niciun caz." Asa este, dar tot e mai bun ca acest reno