
Design
Când vorbim despre design, partea frontală a lui Symbioz este identică cu cea a lui Captur. În perioada cât am avut mașina, de două ori am crezut că am văzut un alt Symbioz în trafic, dar când am întors capul mi-am dat seama că de fapt erau Captur.
Semnătura luminoasă este poziționată pe verticală, și dacă unești (imaginar) semnătura din stânga cu cea din dreapta obții rombul, adică simbolul Renault. Grila frontală este mică și alungită și dacă nu ești atent ai impresia că Symbioz poate trece ca un model electric.
În echiparea Esprit Alpine ai jante Alpine cu un design sportiv. Noi am avut de-a face cu o culoare frumoasă, numită Gri Rafale. Partea din spate diferă total de Captur și pot să spun că spatele lui Symbioz arată mult mai bine.
Stopurile full LED sunt minimaliste și se subțiază către partea din mijloc. Sub stopuri ai și niște elemente de design aerodinamice care îi dau mașinii un aspect agresiv.
Interesanta masina. Dar nu inteleg de ce modelele de volum trebuie sa fie oferite doar cu puteri mici. Strica cumva sa existe si o motorizare care sa faca suta in vreo 8 secunde si nu in 10,6? Chiar nu mai are nimeni nevoie de putere si dinamica, ci doar de eficienta si dotari multe? Si daca la Renault e asa, la Dacia e nenorocire. Acolo, in afara de sitemele hibride de pe Duster si Bigster (la fel de anemice si alea, bineinteles) mai vezi doar benzinare mici in 3 cilindri si nu numai turbo, ci chiar ASPIRATE!!! In curand motoarele de drujba puse pe masini o sa fie la ordinea zilei :-(