Design
Noul Zoe este disponibil în standard cu faruri full LED, iar asta-i dă un aer high-tech încă de când o vezi mașina prima dată. Altfel, diferențele estetice între noul și vechiul Zoe nu sunt radicale. Avem ceva mai multe elemente cromate, inclusiv pentru grilă și proiectoare, precum și un model special pentru partea inferioară a spoilerului, care mă trimite cu gândul la grila lui Peugeot 508 în echiparea GT Line.
Capota a primit nervuri noi care converg către același logo supradimensionat și cu un contur albastru, menit să sugereze faptul că ai în față un Renault electric. Gama de culori s-a îmbogățit și include acum trei nuanțe noi: albastru Celadon, alb Onyx și roșu Flame. Culoarea exemplarului meu de test a fost albastru Celadon.
Jantele au și ele noi tipuri de design și sunt disponibile cu dimensiuni cuprinse între 15 și 17 inch. Posteriorul vine cu un design familiar al stopurilor, cu iluminare LED completă și cu o semnalizare dinamică, o premieră în gama Renault.
O masina de oras de 1,5 tone care costa 30.000 Euro. Buna treaba. Merita? Autonomie declarata 386km, facut 200 si un pic. In conditii ideale (Sicilia ;) doar cu sofer. Ce-ar fi sa rulam iarna la noi la -10 grade. Cat am scoate? Merita? Incarcare la priza de acasa 36 de ore!!! Merita? Asta-i viitorul? Merita? M-au amuzat concluziile cu Ne-a placut si nu Ne-a placut: Grafica ecranelor - yoooo generatia facebook Materialele reciclate - he he he cool Autonomia - sic Nu ne-a placut: lipsa cotierei - intradevar de asta nu voi cumpara eu masina asta...