Motor / Transmisie
De-a lungul anilor, Renault a încercat să ofere o gamă cât mai variată de motorizări și baterii pentru Zoe. Aceeași strategie este urmată cu sfințenie și de noua generație a hatchback-ului electric. Clienții pot opta pentru motorizarea de 110 cai putere (variantă de putere disponibilă încă de pe vehicul Zoe), dar găsesc în gama francezilor și o versiune de 135 de cai putere.
Testul din România s-a desfășurat alături de varianta de top (Z.E. 50 R135). Motorul electric pregătit de francezi este gata să livreze 135 de cai putere și 245 Nm. Reprizele oferite de hatchback-ul din Hexagon sunt bune, iar la viteze urbane te vei distra copios la fiecare apăsare generoasă a accelerației.
Renault Zoe a devenit un model cu adevărat agil și s-a transformat într-un hatchback capabil să-ți pună pe față un zâmbet sincer. Chiar și la viteze mai mari, Zoe poate să livreze senzații plăcute, mai ales că repriza 80-120 km/h a fost și ea îmbunătățită.
Pentru cei care sunt în căutarea cifrelor oficiale în materie de autonomie, atunci le recomand cu încredere utilizarea modului Eco. Imediat ce accesezi această setare, accelerația își pierde din sensibilitate, iar viteza de top scade până la 110 km/h.
Transmisia pregătită de Renault dispune și de un raport B (Brake) care sporește modul în care mașina recuperează energia în momentul decelerării. Altfel spus, în oraș sau în zonele aglomerate, vei putea conduce noul Zoe fără apeși la fel de mult pedala de frână. Noul Zoe este echipat cu un e-shifter (selector electronic pentru transmisie) care, spre deosebire de vechea generație, nu include și un mod de parcare (P). Totuși, micuțul francez are în dotare un sistem Auto Hold și, bineînțeles, frâna de parcare acționată electric.
Un adevarat pionier al masinilor pur electrice, a primit de aceasta data maximum posibil din aceasta caroserie dpdv al autonomiei.... Interiorul este unul modern, cu tableta mult-hulita, gen TESLA... Bravos RENAULT, asteptam si modelele cu peste 500-600 km autonomie WLTP