Performante
Seat își dorește să fie văzută drept o marcă de volum cu veleități sportive. Este imaginea pe care încearcă să le-o proiecteze clienților și cu care încearcă să se diferențieze de celelalte branduri de volum din Grupul Volkswagen. Prin urmare, Seat Leon nu are voie să dezamăgească la capitolul dinamică. Mai ales în versiunea FR, fie ea și mai degrabă simbolică azi, care se presupune că îți facilitează accesul în zona compactelor sportive.
Cu o accelerație de la 0 la 100 de km/h în doar 8 secunde, Leon FR este mult mai rapid decât Ford Focus, Honda Civic, Hyundai i30 sau Renault Megane. Singurele compacte care se apropie periculos de Leon FR, dar nu-l pot depăși, sunt Mazda3, Opel Astra și Volkswagen Golf.
Cu cei 215 km/h viteză maximă, Seat Leon FR este egalat doar de Opel Astra și depășit la mustață de Volkswagen Golf.
Când vezi un preț de 20.000 euro, după ultimele teste făcute de AM, ai impresia că e pomană mașina asta. Leon arată foarte bine la exterior, cu toate că are o vechime, au gândit bine strategia, interior sub Golf, prețuri ceva mai mici, exterior atrăgător.