Interior
Altădată un model plin de viață, Leon s-a transformat la interior odată cu apariția noii generații și a devenit ceva mai serios. Dacă la exterior își păstrează cumva spiritul latin și rămâne cea mai frumoasă și atletică compactă a Grupului Volkswagen (sorry, Golf!), interiorul a preluat puțin cam mult de la vărul german și e destul de sobru. Și chiar dacă mă așteptam ca versiunea Cupra să înveselească puțin atmosfera, aparițiile suplimentare precum scaunele și volanul sport sau luminile LED ambientale - toate disponibile standard pe versiunea de performanță - nu reușesc să inspire și să aducă factorul Wow în peisaj. E ceva mai bine, dar se poate mai mult.
Cu toate astea, dacă mă gândesc bine, s-ar putea însă ca Leon ST Cupra să fie pe gustul celor taților care nu vor ca familia să-și amintească în fiecare secundă că se află într-o mașină care bate la poarta simbolică a celor 300 de cai.
Partea interesantă este dată însă de caracterul practic al mașinii. Este foarte reconfortant atunci când, după ce tocmai ai tras de mașina asta pe viraje și ai simțit plăcerea pe care ți-o induc cei 280 de cai de sub capotă, să deschizi portbagajul și să vezi că poți pleca oricând într-un concediu cu familia, fără să duci lipsă de spațiu pentru bagaje. Spațiul posterior este și el foarte bun, demn de un break care nu trebuie să taie din spațiul vertical al pasagerilor doar de dragul designului.
Un monstru caraus pentru tatici grabiti!!!