
Design
Noul limbaj de design al celor de la Skoda poartă numele ”Modern Solid", lucru pe care îl vezi foarte rapid când te uiți la mașină. În partea din față semnătura luminoasă a fost schimbată și avem de-a face cu două blocuri optice. Practic, blocurile optice separate despart luminile de zi de farurile principale.
Că tot am spus de ele, primești în standard faruri full-LED, adaptive. Dacă optezi pentru farurile LED Matrix primești și semnalizări dinamice. Raportat la prețul pe care îl are această mașină, pot spune că are printre cele mai bune faruri Matrix din industrie.
Grila frontală este mai mare acum și mai agresivă. Totodată, este și iluminată. Practic, sunt 7 elemente aflate în grilă care luminează când faza scurtă se pornește.
Introducem din nou în subiect ideologia „Simply Clever” a celor de la Skoda. De data asta vorbim despre umbrela ascunsă în ușa șoferului (nu doar Rolls-Royce știe să facă asta) și despre racleta aflată pe interiorul capacului rezervorului. Apropo, cu această racletă clienții pot măsura nivelul de uzură a pneurilor.
Dimensiunile noii generații au crescut. Kodiaq are o lungime cu 61 de mm mai mare față de vechea generație . Interesant este faptul că doar 3 mm au fost adăugați la ampatament, în timp ce lățimea și înălțimea sunt mai mici cu câțiva milimetri. Important de menționat este faptul că Skoda Kodiaq are acum un coeficient aerodinamic impresionant de 0.282.
Nu am avut de-a face din păcate cu noua culoare Auriu Bronx. Totuși pot să spun că și culoarea noastră Negru Magic se potrivește foarte bine, mai ales cu elementele aduse de pachetul Sportline.
În spate, stopurile sunt full LED și au un design asemănător cu litera C. Acestea sunt unite printr-o bandă de plastic roșu, care imită o bandă LED. Totodată, aceasta subliniază numele mărcii, din partea superioară a hayonului.
interesant.am vazut kodiaq si tygon. seat o lasa moarta ca taracco nu se mai face?