Vizibilitate

5.0

Japonezii au studiat foarte bine poziția la volan și au înlesnit vizibilitatea. Chiar și vizibilitatea în momente dificile, cum ar fi o depășire. Implicit asta a fost studiată cu atenție. Așa se face că avem o suprafață vitrată bună și o lunetă bine proporționată. Oglinzile laterale sunt și ele potrivite pentru dimensiunile mașinii.

Bineînțeles, ca orice mașină contemporană, Suzuki Swift beneficiază de senzori de parcare față și spate și de o cameră de marșarier. Calitatea imaginii oferită de această cameră este destul de slabă.

  • dopdecada, marţi, 02.04.2024 21:39

    O mașină mai mult decentă, de oraș, old school în sensul bun, care în varianta 4x4 manuală e chiar fun de condus.

  • @dopdecada, miercuri, 03.04.2024 10:43

    chiar ca old school, mai ales cand vine vorba de motor pe benzina aspirat, cutie cu 5 trepte si echipare denumita GLX. imi da asa un vibe de cielo din anii 95-97. subiectiv, designul masinutei nu ma atrage in vreun fel deosebit, mai mult imi placeau iteratiile anterioare, dar, dpdv tehnic, ar trebui sa se dovedeasca fiabila, ca orice suzuki, de altfel.

  • ds, miercuri, 03.04.2024 11:24

    Comparația privind consumul mediu ar fi trebuit făcută cu Sandero SCE 65 cp, nu cu varianta turbo. De văzut prețul, probabil în jurul a 15.000

  • nsrei, vineri, 12.04.2024 07:55

    asa cum au zis si ante-comentatorii mei, masina mi se pare demodata tare. Rusinos sa lansezi asa ceva in 2024. Dar sa nu uitam ca masina asta e adresata in mod special pentru piata indiana, si mai putin europeana, asa ca pentru indieni o fi buna.