Design
Din punct de vedere estetic, bZ4X este aproape unic în gama Toyota, în acest moment. Acesta, de altfel, marchează un nou început pentru modelele japoneze care vor veni în viitor, cu linii mai agresive și mai simple la nivelul întregii caroserii. Unele dintre ele pot fi observate și pe noul Prius, de exemplu.
Cu siguranță multă lume va critica alegerea celor de la Toyota de a folosi panouri de plastic nevopsit pe zone ample ale mașinii. Acestea pot fi observate ușor pe aripile față. Deși arată bine în combinație cu exteriorul alb perlat al mașinii noastre de test, dacă te apropii vizual și tactil, textura acestora lasă de dorit.
Chiar și așa, personal, îmi place designul lui bZ4X. Este agresiv, dominat de linii simple, inclusiv cele destinate luminilor de rulare pe timp de zi. Zona din spate e dominată de stopuri mari, iar în partea de sus, atașate de plafon, vei găsi două eleroane menite să îmbunătățească coeficientul aerodinamic.
Per total, în timpul petrecut în compania noului model electric de la Toyota, am primit destul de multe aprecieri pozitive din partea altor participanți la trafic, semn că nu vei trece neobservat pe stradă.
Nu v-a placut consumul ridicat de energie, pai normal ca are consum ridicat fiindca e o masina foarte grea, autonomia aia scoasa pe dn cu viteza medie de 66 km/h e lux, in realitate ati vazut si voi ca faceti in jur de 230 de km, penibil, sa dai 60.000 euro sa mergi 200 si ceva de km, se mai mira cineva de ce prefera oamenii termicele?