Tehnologie
Pe frontul tehnologic, Toyota pare că nu a încercat din toate forțele să țină pasul cu rivalii. În fond, vorbim despre unul dintre cele mai scumpe modele din Europa. Drept urmare, rezultatele obținute sunt modeste, mai ales comparativ cu rivalii săi, care sunt mult mai bine dotați pe acest front.
În spatele volanului se află un ecran digital de 7 inch, cu o grafică decentă, dar cu un amalgam de informații pe care, uneori, e greu să le sintetizezi. Din fericire avem și două indicatoare analogice de ambele părți ale ecranului, care îți fac viața mai ușoară. Una peste alta, e nevoie de acomodare pentru ca totul să fie lizibil.
În centrul planșei de bord, clienții vor descoperi un ecran de 8 inch, cu o grafică deja îmbătrânită. În deplină concordanță cu butoanele laterale despre care vorbeam mai devreme. Meniul este și el ușor alambicat, iar afișajul navigației pare de acum o generație, dacă e disponibil. Asta pentru că navigația nu e inclusă pe toate modelele. Nu e o problemă oricum, pentru că vei folosi Apple CarPlay sau Android Auto, care sunt incluse în standard. Din păcate, Toyota nu poate oferi un sistem multimedia capabil să se ridice la nivelul celui oferit de Volkswagen sau Hyundai/Kia. El devine disponibil abia cu introducerea faceliftului.
Toyota nu duce lipsă de elemente de confort clasice, cum ar fi scaunele electrice și încălzite (opțional și ventilate), pornirea fără cheie, farurile cu LED, încărcarea telefonului prin inducție, sistemul audio JBL cu nouă difuzoare, senzorii de parcare, lumină și ploaie. Însă, într-un segment în care lucrurile se mișcă atât de rapid, e nevoie de mai mult.
o masina reusita in toate aspectele, la un pret corect. merita cumparata inaintea rivalilor amintiti in articol. singurul ei defect, daca ii pot zice asa: dimensiunile ei foarte mari. pentru alte zone n-ar fi o problema, dar pt europa e uriasa, mai ales in mediul urban.