Design
Rețeta estetică aplicată pe exteriorul lui Highlander pare inspirată puternic de fratele mai mic, RAV4. Asta pentru că noi, clienții din România, suntem mult mai obișnuiți cu fratele mai mic.
Per total, fratele mai mare pare să aibă forme rotunjite, comparativ cu RAV4, cu o alură mai prietenoasă. Vine cu o grilă frontală impunătoare, cu blocuri optice angulare, agresive, cu o capotă cu nervuri și cu o fantă ciudată, fix deasupra grilei, care te face să crezi că cineva a uitat capota deschisă.
Profilul este dominat de pasaje uriașe, care îți sugerează că vorbim despre un SUV. Pe piața din România, jantele standard au o dimensiune de 18 inch și pot fi comandate în culoarea neagră, iar dacă vrei mai mult, poți urca până la 20 de inch, cum a fost cazul modelului nostru de test.
Posteriorul este și el mai docil, comparativ cu fratele mai mic. Per total, Highlander are o alură impozantă, atrage atenția prin dimensiunile sale și va fi, probabil, pe placul mai multor clienți decât RAV4.
o masina reusita in toate aspectele, la un pret corect. merita cumparata inaintea rivalilor amintiti in articol. singurul ei defect, daca ii pot zice asa: dimensiunile ei foarte mari. pentru alte zone n-ar fi o problema, dar pt europa e uriasa, mai ales in mediul urban.