Tinuta de drum
Este evident că Toyota a încercat să construiască o mașină cât se poate de echilibrată când vine vorba de Yaris. Nici exagerat de confortabilă, care să pară că are arcuri de pix, dar evident nici cu suspensii rigide, care să-ți mănânce zilele în orașele cu infrastructură repetentă. Yaris e foarte aproape de mijloc între aceste capete ale segmentului, iar asta are darul de a mulțumi cât mai mulți dintre clienții care nu-și doresc decât o mașină solidă pe care să se bazeze în oraș. Adică masiva majoritate a celor care se orientează spre Yaris.
Asta înseamnă că dacă te apuci să cauți direcții precise ca bisturiul și suspensii care reacționează imediat la fiecare denivelare, așezând mașina perfect pe viraje, nu ai ales mașina potrivită. Pentru că vei simți o evidentă tendință subviratoare, o suspensie ușor zgomotoasă și o direcție elastică și inexactă.
Dacă nu te arunci însă pe un Yaris normal având pretenții de hot hatch, totul ar trebui să fie ușor de înțeles și te vei adapta rapid. Până la urmă vorbim despre mașini de oraș ale căror principale repere ar trebui să fie confortul celor de la volan. Chit că Mini ne-a învățat altceva.
apropo de yaris grmn: ati scris ca motorul e 1.8 turbo, altundeva am citit ca e supralimentat. care e varianta corecta? din pacate, si daca mi l-as permite, la 400 buc in europa, sansele sant minime