Volkswagen T-Cross

T-Cross 1.0 TSI 115 CP Aut Style

Interior

4.0

Volkswagen T-Cross este produs în Spania, în aceeași uzină cu Polo și Ibiza. Poate de aceea s-a molipsit cu aceleași materiale austere la interior. Nu prea găsești plastic moale și prietenos. Unde pui mâna e numai plastic tare și anost, înveselit doar de câteva inserții colorate în centrul planșei de bord. Nici pe fețele ușilor nu e mai bine. E cam același tratament pe care îl primești și în fratele mai mare, Volkswagen T-Roc. Nu înțeleg strategia germanilor când vine vorba de percepția calității.

Și comenzile climatizării au fost schimbate și nu pot spune că arată mai bine decât cele cu care deja s-a obișnuit tot mapamondul pe Golf sau Passat. Din fericire, la o privire mai atentă, ergonomia chiar este foarte bună, iar funcțiile sunt ușor de intuit. Există și spații de depozitare decente, atât la nivelul portierelor, cât și al consolei centrale. E drept că spațiul din cotieră nu e foarte mare. Avem însă un suport extrem de generos pentru telefonul mobil la baza planșei de bord.

Pe locurile din spate este loc chiar și pentru doi pasageri adulți, ceea ce nu se prea întâmplă în Nissan Juke, spre exemplu. Ai spațiu corespunzător la nivelul picioarelor și al capului. Ba mai mult, bancheta spate poate glisa 14 centimetri pentru a elibera mai mult loc în portbagaj.

Un portbahaj extrem de generos. Mai generos chiar și decât pe Golf. Are 385 de litri capacitate în regim normal de încărcare și 455 de litri atunci când bancheta spate glisează maxim.

Pentru cei care s-ar putea să aibă nevoie de transportul unor lucruri mai lungi, e bine de știut că prin rabatarea scaunului față se obține și o lungime de încărcare de 2.4 metri.

  • adi_10, marţi, 04.06.2019 10:35

    Nu-mi dau cu parerea despre masina, este prea scumpa parerea mea uitandu-ma la ce ofera. Insa, la plusuri ati trecut "Consumul redus". Deci NU, 9% in oras pt un motor de 1.0 nu inseamna consum redus. Ca nu este un consum foarte mare este adevarat, dar in nici un caz nu este redus. Un Nissan Qashqai 1.6 diesel consuma in oras 6.5 - 7% iar in testul vostru Touareg de 3.0 L a scos 8.6% consum mixt. asta asa, ca o comparatie.

  • andrei, marţi, 04.06.2019 11:00

    iar compari diesel cu benzina la consum???? ca sa nu mai zic ca daca nu te plimbi prin aceeasi aglomeratie consumul variaza imens.

  • Anonim, marţi, 04.06.2019 11:09

    O masina cu aceias calitate indoielnica ca alui T- Roc . Unele plastice sunt la nivelul Logan fara nici o exagerare . Pretul urias pentru masinuta asta care este nici cal nici magar

  • sorin, marţi, 04.06.2019 11:22

    Prea multi bani pentru masinuta asta...Sa nu mai zic de 'vestitele' motorizari VW...

  • pipo, marţi, 04.06.2019 12:33

    Simpatica pt. o citadina ! As zice ca o sa aiba trecere mai mare la sexul frumos. Drept urmare este foarte important sa stie exact care este garda la sol , inteleg ca "nu este impresionanta", dar totusi , cat este ? Ca bordurile cresc si ele , la fiecare mandat , nu-i asa !? In privinta consumului , nu inteleg, nu este cel WLTP trecut in fisa ? De ce sunt diferente asa de mari fata de cel real ? Consumul real este departe de a fi unul satisfacator , daramite sa fie trecut la plusuri !

  • cos, marţi, 04.06.2019 12:53

    Am citit tot testul si nota mi se pare prea mare comparativ cu cate chestii nu v-au placut. Ok inteleg ca are ceasuri de bord digitale dar motor nasol zgomotos, consum mare plus vibratii. Materiale tari si anoste peste tot in interior plus un pret de golf...totusi sunt chestii importante la o masina..zic si eu. Pe langa toate astea nu stiu cand ati facut testul dar Vitara nu mai e disponibil cu motorul de 1.6 benzina de vreun an si ceva :)

  • Fara alehas, marţi, 04.06.2019 13:08

    Pretul, intretinerea,etc. fac ca 4,2 sa fie o nota buna, ,,prea buna, prea ....,, ptr. acest mic volksvagin spatios.

  • 614653, marţi, 04.06.2019 13:26

    Tehnic o fi buna, dar nu pot sa nu remarc lipsa de curaj la design. Si nu doar la masina asta, ci la tot segmentul din care face parte. Sunt desenate parca cu gandul sa nu supere pe cineva. Pai curajul si originalitatea in exprimare al lui Juke (care a impartit clar taberele in 2: place/nu-place) nu cred ca o sa-l mai vedem prea curand...pariez ca nici macar la viitorul Juke.

  • Adrian24, marţi, 04.06.2019 13:54

    4.2:)))), troaca asta!!!

  • Marius, marţi, 04.06.2019 19:13

    Imi place masina, DAR totusi, sa nu pui manere antiviraj ...? Asa ceva... ! Daca nu ma insel, nu are nici VW Polo, nici Seat Arona. Economie ... sau scapari impardonabile ?.

  • ACE - Craiova, marţi, 04.06.2019 20:12

    Prima mea masina - o Dacia clasica berlina noua (motor de 63 CP), din 1995, care a costat cca. 5.000 Euro, consuma de regula 9% in oras iar in perioada iernii 10%.... Mare evolutie acest T-Cross...plasticele sunt cam la fel... PRETUL e de baza .....

  • Kirotractor, marţi, 04.06.2019 20:42

    1. Achtung AM / Bogdan -- Euro-în-CAP :-) a testat nu doar noul Polo (anul trecut), ci și te-crosu, pe 23 mai a.c. parcă. Cu rezultate OK. Ar fi fost și culmea de fapt să ia 2-3 stele leșinate la prețul lui. 2. În ciuda designului banal de te adoarme (și n-ați văzut versiunea de bază -- e vomitivă), micul vw-te-n cruce + e deja asamblat la Pamplona în ritm mai susținut decât Polo -- deși planul inițial prevedea producție fifty-fifty. 3. Suvo-pandemia e deci în faza bubonică :-) și d-aia va fi un succes, deși mai hidos ca el reușește să fie doar EcoSportul -- poate-i doar părerea mea, dar pot aduce argumente cuantificabile la nevoie. 4. Că-i mai scump ca orice concurent nu-i însă de mirare. Prețul la kil nu mai pare totuși mare, că-i mai greu decât toți la 1.270 kg. ...Văleu, 1.250 avea răposatul meu A4 Avant 1,6 - mai exact 1.175 fără șofer, dar Audi era la vremea aia o proastă afacere pt service-urile VAG, că nu se strica nici să-l tai - 314.000 km am făcut cu el de nou, fără vreo hibă. 5. ...Dar mai bine tac. :-)

  • eu, miercuri, 05.06.2019 10:19

    @Kiro: offtopic / se pare ca A4 tau era mic copil :)), un colaborator care ne devenise si prieten de familie avea Audi A6 2.5 TDI (de fapt era ultimul Audi 100 cu facelift, ca tocmai se trecuse la denumirile cu A in fata si l-au rebotezat A6) luat gebraucht chiar de la reprezentanta din Ingolstadt cu care facea Europa si depasise bariera de 800.000 km fara absolut nicio problema, doar intretinerea regulata. Erau deosebit de rezistente si fiabile Audi-urile dinainte de 2000. L-a dat apoi in plata (maruntis a mai luat pe el, la ce rulaj avea) tot la reprezentanta ca avans pt o masina noua. Tot A6 TDI :))

  • kid, miercuri, 05.06.2019 13:50

    Cum a inceput AM: "noul Volkswagen T-Cross promite să fie o mașină completă, capabilă să suplinească toate defectele de care au dat dovadă ceilalți rivali în decursul anilor." Doamne cat pupat de dos, ca sa nu zic altfel....

  • zet, miercuri, 05.06.2019 14:31

    Sunt curios cum de nu ati reusit sa gasiti Stonicul cu 7DCT...suspect. In ceea ce priveste T-Cross, sunt variante mult mai bune pe piata. In mod normal, la o privire rationala, acest model nu are ce sa caute pe lista scurta cu 5 modele pe care sa le cumperi.

  • PMC, miercuri, 03.07.2019 13:48

    Acest produs e un non-sens, din orice unghi l-ai privi, inclusiv ca tanara domnisoara care-si ia prima masina. Pur si simplu un Polo e o alegere infinit mai buna. Arata mai bine, are noima, are materiale mult mai OK la interior, e intr-adevar o masina mai mica, dar cu spatiu suficient, nu o masina mica ce incearca sa para mare. Nu inteleg cum ai cumpara asa ceva. Numai daca te apuca nevroza SUV si nu-ti permiti SUV. :)