Calitate / Pret
Volkswagen T-Cross este cel mai mic și cel mai accesibil SUV din gama Volkswagen. Asta nu îl face însă, obligatoriu, accesibil și în comparație cu ceilalți rivali. Mai ales că Volkswagen a păstrat mereu o etichetă de preț peste media segmentului.
Noul T-Cross pornește de la 16.400 de euro, destul de mult în comparație cu modele similare de la Opel, Ford sau Citroen. Este prețul valabil pentru versiunea pe benzină, cu 95 de cai putere și cutie manuală.
Dacă vă gândiți la un T-Cross cu motorul ceva mai puternic, adică de 115 cai, asociat unei transmisii DSG, socotelile încep de la 18.300 de euro. Nivelul de echipare testat de mine, Style, începe de la 20.000 de euro, iar o listă lungă de opționale ca pe mașina mea poate urca valoarea totală la 26.300 de euro.
Dacă mă raportez la cei 18.300 de euro ceruți pentru un motor de 115 CP benzină și o cutie DSG, atunci lucrurile stau în felul următor:
- Citroen C3 Aircross cu motor de 110 CP și automată cu 6 trepte costă începând cu 16.900 de euro.
- Ford Ecosport cu motor pe benzină de 125 CP și cutie automată pleacă de la 17.900 de euro.
- Hyundai Kona este disponibil de la 21.100 de euro, dar numai alături de echiparea de top Highway, cu motor de 120 CP. Nu dispune însă de opțiunea unei automate.
- Kia vine și în acest segment cu o propunere extrem de accesibilă: 15.400 de euro pentru un Stonic cu motor de 120 CP, dar fără cutie automată.
- pionierul segmentului, Nissan Juke, pleacă de la 19.500 de euro în versiunea cu 117 CP și cutie automată.
- Opel Crossland X este, de asemenea, o propunere accesibilă în versiunea de 110 CP cu automată. Costă 14.900 de euro.
- Peugeot 2008 cu motorul 1.2 turbo de 110 CP și automată pleacă de la 17.600 de euro.
- Renault Captur și unitatea de 120 de cai putere benzină, cu automată, are o valoare de 16.700 de euro.
- Seat Arona costă de la 17.400 de euro în versiunea similară de 115 CP și DSG.
- Suzuki Vitara este una dintre cele mai accesibile opțiuni alături de motorul 1.6 benzină de 120 CP cu automată.
În concluzie, Volkswagen T-Cross are un preț ceva mai piperat decât majoritatea rivalilor.
Nu-mi dau cu parerea despre masina, este prea scumpa parerea mea uitandu-ma la ce ofera. Insa, la plusuri ati trecut "Consumul redus". Deci NU, 9% in oras pt un motor de 1.0 nu inseamna consum redus. Ca nu este un consum foarte mare este adevarat, dar in nici un caz nu este redus. Un Nissan Qashqai 1.6 diesel consuma in oras 6.5 - 7% iar in testul vostru Touareg de 3.0 L a scos 8.6% consum mixt. asta asa, ca o comparatie.