
Performante
Cei 150 de cai putere ai noului Volkswagen T-Roc sunt de ajuns pentru a atinge 100 de km/h în 8.9 secunde și o viteză maximă de 212 km/h. Masa proprie a mașinii este de 1.350 de kilograme.
Hyundai Kona oferă 138 de cai putere, astfel că repriza 0-100 km/h durează 9.5 secunde, iar viteza de top se oprește la 194 km/h. Nici Nissan Qashqai, cu ai săi 156 CP nu este foarte departe: 0-100 km/h în 9.2 secunde și 199 km/h viteză maximă.
Skoda Karoq, cu același motor de 1.5 litri TSI, 150 CP, roți motrice față și transmisie DSG, sprintează până la 100 de km/h în fix 9 secunde, iar viteza maximă se oprește la 210 km/h.
Într-adevăr, prețul este piperat. La cam aceiași bani ai Toyota Corolla Cross sau C-HR. Fie și echiparea R-Line și tot e mult, iar de la 44 K deja intri pe alt segment, Nissan X-Trail, Mazda Cx30, poate chiar o Mazda Cx60 dacă prinzi o promoție, fără să mai spun de Mazda Cx5 - inclusiv noul Cx5. Aș preferă oricând pe oricare dintre astea în detrimentul T-Roc, mai ales că, așa cum spuneți, motorul are limitările lui, direcția nu este dintre cele mai precise, pedala de accelerație moale, suspensie nu prea strălucită, problemele la deschiderea ușilor din cauza poziționării mânerelor, reglajul manual al scaunelor - inclusiv la R-Line. O fi fost el superstar din 2017, dar i-a cam trecut timpul. Cel puțin vizual.