Design
Mi-a plăcut mult atitudinea sa modestă. Din exterior, modelul de față nu pare foarte diferit de unul cu motor termic sub capotă. Și totuși, de la volan te simți de parcă poți să bați cam 80% din mașinile de pe drum. Și chiar poți. Acest sentiment de „sleeper” este de neprețuit, la fel ca fețele șoferilor care au îndrăznit să te provoace la o „liniuță”.
Din exterior, XC40 Recharge are o singură diferență notabilă, comparativ cu frații săi termici: grila din față. Aceasta are în continuare sigla clasică Volvo pe mijloc (care e și încălzită, apropo), însă ea este plină pentru a îmbunătăți profilul aerodinamic al mașinii.
În rest, ciocanele lui Thor sunt la locul lor în interiorul farurilor și culoarea Crystal White Pearl arată senzațional. Ne-ar fi plăcut, totuși, să avem o paletă mai variată de culori din care să alegem, eventual cu nuanțe ceva mai stridente. Cele 8 disponibile în configurator sunt plictisitor de sumbre (cu câteva mici excepții).
Frumoasa, rapida, sigura dar ... scumpa si nefolositoare !