Tehnologie
Deși XC60 oferă deja în echiparea standard o mulțime de pachete tehnologice, te poți aștepta la o listă lungă de opționale pe care le poți bifa suplimentar pentru a te asigura că nu vei cădea sub radar în ceea ce privește sistemele de pe propria mașină în următorii ani.
Pe lângă sistemul de propulsie al versiunii de motorizare T8, parte integrantă a variantei Polestar Engineered care tehnic și tehnologic este un diamant cu sute de fațete pe care cei de la Volvo s-au încumetat să-l scoată pe piață într-o lume care se simplifică din ce în ce mai mult, XC60 are o mulțime de elemente care atrag clienții care nu suportă să rămână în spate la nivel tehnologic. Așa că, în plus față toate elementele deja enumerate la anterioarele capitole ale testului, merită să subliniem faptul că pe XC60 există sau poți să comanzi suplimentar un sistem Head-up Display color de înaltă rezoluție sau un pachet care îți oferă "dublarea" telefonului pe display-ul central prin Apple Carplay sau Android Auto.
Nu trec peste acest capitol pentru a sublinia din nou faptul că XC60 oferă display-uri digitale în echiparea standard atât în centrul planșei de bord, cât și în locul ceasurilor digitale, transformate într-un ecran cu diagonala de 12.3 inch. Calitatea grafică este impecabilă în ambele cazuri.
La nivelul confortului, Volvo XC60 folosește tehnologia de dată recentă pentru a-ți oferi un plus de liniște la volan. Ștergătoarele cu duze de spălare încorporate, farurile LED adaptive, climatizarea automată pe 4 zone sau sistemul de control al calității aerului fac parte din arsenalul standard sau opțional al mașinii.
Dacă adăugăm la această listă și pachetele legate de siguranța activă și faptul că sistemul audi Bowers and Wilkins apare și pe XC60 după ce și-a primit laudele pe XC90, în fața publicului iese o mașină cu foarte puține lucruri de reproșat la nivel tehnologic.
Cele 3 și 1/2 stele din dreptul performanțelor sunt total irelevante. Mă gândesc că nu îți iei un Volvo pentru liniuțe, mai ales că cele 0.7- 0.8 secunde diferența față de concurență sunt nesemnificative. Ceea ce nu pricep este cum naiba să nu oferi la pachetul de bază, deci vorbim de 77.900 euro, senzori de parcare și camera de marșarier. În schimb oferi scaune R-Design Nubuk-Nappa, pachetul estetic Polestar, sistemul audio Harma Kardon de 600W ștergătoare cu duze de spălare și o grămadă de sisteme de siguranța. Încurcate sunt căile marketingului...