Calitate / Pret
În acest moment, Volkswagen iD.5 este disponibil în trei versiuni pe site-ul companiei germane: Pro, Pro Performance și GTX. Astfel, pentru sigla iD.5 ar trebui să plătești minim 54.750 euro. Însă, dacă vrei și sigla GTX (un fel de echivalent electric al GTI), discuțiile încep de la 65.250 euro.
Modelul nostru de test a fost echipat și cu câteva opționale în plus, dintre care amintesc: jantele de 21 inch (1.100 euro), pachetul de asistență Plus (2.900 euro), pachetul de infotainment plus (1.450 euro), pachetul Sport Plus (1.300 euro), pachetul Top Sport interior Plus (3.015 euro) și trapa panoramică (1.340 euro).
Așadar, după încheierea configurației, prețul mașinii testate a urcat la aproximativ 72.000 euro. E drept, nici lista de opțiuni nu mai avea multe căsuțe libere de bifat.
Pentru rivali, lucrurile stau un pic diferit. Prețul de pornire pentru Mustang Mach-E RWD ER este de 67.400 euro, cu aproximativ 2.000 de euro mai mare. Pentru Volvo C40 lucrurile încep de la 57.150 euro pentru versiunea cu 231 CP și 66.315 euro pentru versiunea cu 408 CP.
Skoda Enyaq Coupe RS pornește de la 62.900 de euro pe piața din România. Cât îl privește pe Tesla Model Y, americanul are un preț de pornire de 67.000 euro în România, încă un rival pentru iD.5 GTX.
"Doar Tesla Model Y și Volvo C40 reușesc performanțe mai bune decât ale lui ID.5 GTX." Si surorile Kia Ev6 si Ioniq 5, si Nissan Aryia (care stiu ca nu e lansata FIX acuma dar bate la usa). Tragem linie si vedem ca ID5 GTX e chiar in jumatatea de jos a ce poti cumpara din clasa aceasta si la banii ei ...