Viva la Revolucion!
Pentru cei care scot de abia acum capul intre masini, noul Ford Fiesta este inca un membru al familiei Kinetic. Insa, pentru cei care cunosc modelul anterior, noul Fiesta este o adevarata revolutie.
-
adry2486, marţi, 31.03.2009 09:05misto tare masina
BRAVO FORD.AM VAZUT-O IN REALITATE SI E SUPERBA SI MARE .MULT PREA MARE DECAT MODELUL ANTERIOR.BRAVO
-
Bogdan, marţi, 31.03.2009 09:52SCUMP
"pretul de pornire al acesteia este de 11.360 de euro fara taxe," daca e adevarat ce scrie mai sus mie unul mi se pare ff scump, 1.4 benzina la 13.500 cu TVA. Gusturi si preturi pt toti.
-
Alex, marţi, 31.03.2009 11:18
Da, intradevar, e foarte frumoasa, dar nu mai reprezinta numele de Fiesta. Modelul precedent, MK5 Facelift a fost cel mai potrivit cu numele si sincer am crezut ca cei de la Ford vor pastra designul "distractiv" al Fiestei precedente. Acum, mai mult sau mai putin, este un Focus mai mic. Dar sa nu ma inteleaga lumea gresit, este foarte reusita, arata mortal, doar ca, trebuiau cei de la Ford sa o scoata sub alt nume, sa creeze o linie noua, iar Fiesta sa ramana Fiesta. Parerea mea.
-
andrei, marţi, 31.03.2009 11:19ce notare
sa mai spun ca data trecuta cand ati testat fiesta ati dat alte note la tehnologie si design? nu mai spun
-
Claudiu, marţi, 31.03.2009 11:25concurs fara premii
"Nu ne-a placut: Performante limitate" Numiti o masina(una, 1) care nu are performante limitate.
-
mircea, marţi, 31.03.2009 11:25@andrei
Fiecare versiune testata este notata in functie de dotarile tehnologice si estetice pe care le detine. Versiunea diesel fusese notata cu un punct mai jos din cauza faptului ca avea jante cu diametru redus. Aici nu e cazul. In plus, varianta testat acum avea eleron posterior, un boost puternic de imagine. La capitolul tehnologie, Fiesta 1.4 pe benzina in echipare Titanium bate clar dieselul de intrare in gama testat anterior. Am enumerat in test avantajele tehnologice. Sper ca te-ai lamurit :)
-
john q, marţi, 31.03.2009 11:52poze
Articolul - bunicel... dar aveti un fotograf de toata jena!
-
mihai_sim23, marţi, 31.03.2009 12:22
stilul kinetic i se potriveste micutei fiesta care ii confera un aer tineresc si vesel...arata mult mai bine fata de precedenta versiune.
-
gabi, marţi, 31.03.2009 13:00Fraier tre sa fii
sa dai atatia bani pe masina asta. A piece of shit. Oare are si tamburi pe spate???:->
-
cosmo, marţi, 31.03.2009 13:07f tare masina
buna prezentarea, poze suficiente, informatii detaliate. ati facut treaba buna! bv baieti! cat despre masina, mi se pare f frumoasa si cu un raport pret/calitate f bun.
-
Florin, marţi, 31.03.2009 14:16
13.500 E o fiesta?Doamne fereste,cand putem alege la 16600 o honda civic sedan,care rupe multe masini la orice capitol,de fiesta nu mai zic nimic ,este enorm pt o asa masina mai bine iau Logan la 8600 motor 1.6 .
-
Alex, marţi, 31.03.2009 14:23
Am condus un Fiesta 1.4 cand au fost porti deschise la Ford, mi-a placut mult cum se conduce si senzatia data de motor, era destul de puternic pentru un test drive in oras; dar ceea ce mi s-a parut cam mare si nu am vazut aici mentionat in mod special, este zgomotul in interiorul masinii, chiar si la turatii mici mi s-a parut destul de mare si, la turatii de peste 3000 devenea chiar deranjant. Cat despre tinuta de drum, mi-ar fi placut ca masina de test sa fi avut volan imbracat in piele, cel de plastic mai mult iti strica placerea de a conduce aceasta masinuta micuta decat sa o amplifice.
-
Flaviu C, marţi, 31.03.2009 16:42fiesta
se vede calitatea proasta a materialelor din poze.....ce mai in realitate...luati-va masini premium second hand....pana ne permitem noi;)
-
Gaby, luni, 28.09.2009 18:32Yeah
Dap, am dat comanda :) 1.6 titanium squeeze. 2 luni pana vine :X abia astept. Cea mai tare masina a secolului
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 16 decembrieRevoluția electricăAm călătorit în Spania pentru a conduce noul BMW iX3 Neue Klasse, un model care promite să rescrie regulile din segmentul SUV-urilor premium cu zero emisii. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 12 decembriePionierDupă ce am făcut cunoștință cu Nissan Qashqai facelift în 2024, pe străzile din Portugalia, acum a venit momentul să vedem cum face față modelul nipon la drumurile din țara noastră. Totodată, v-am pregătit și o prezentare video cu noul Nissan Qashqai facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 8 decembrieÎmblânzirea leuluiFrancezii de la Peugeot ne-au invitat în Portugalia, acolo unde am avut întâlnire cu noul 308 facelift. Noi am condus varianta 308 SW Plug-in Hybrid, iar mai departe îți spunem ce s-a schimbat, dar și cum se conduce modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 3 decembrieDeclarație de dragostePorsche 911 Carrera 4 GTS Tribute to Transfăgărășan nu este o simplă ediție limitată la 10 exemplare. Este o declarație de dragoste, din partea constructorului german, pentru România și, în special, pentru "cel mai frumos drum montan din lume,". Noi am condus unul dintre cele 10 exemplare și ți-am pregătit și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 24 noiembrieIrezistibilBYD Atto 2 a primit o versiune Plug-in Hybrid, echipată cu sistemul inovator al mărcii chinezești. Vorbim despre unul dintre cele mai accesibile SUV-uri Plug-in Hybrid din Europa, dar nu doar acest aspect îl face irezistibil. Noi l-am condus pe drumurile din Spania, iar în acest articol îți spunem cum se simte de la volan. Citeste tot
Cel mai puternic motor pe benzina la Fiesta este cel de 1.6 si are vreo 120 cp.