The italian job
Noul Ford Ka este un Fiat 500 cu alta palarie. Iar dupa ce am testat motorul TDCi de 1.3 litri si 75 de cai putere, imprumutat tot de la italieni, aceasta imagine devine si mai evidenta.
-
Momoleinen, vineri, 10.04.2009 10:13
modelul din test este diesel (1.3 tdci=1.3 multijet) care are cuplul maxim pe la 2000rpm oricum oamenii au dreptate - e un fiat 500 cu ceva design de ford cine vrea o masina mica adevarata, sa incerce noul Ford Fiesta
-
cozappz, vineri, 10.04.2009 10:41Fiat
A intrat FIAT cam prin toti, perversi italienii astia. Oricum, sa cumperi Ford si sa-ti dea Fiat e la fel cum ai cumpara Lamborghini si sa-ti dea Audi R8.
-
Andrei, vineri, 10.04.2009 15:17Mda :)
Adica faptul ca Ford face motoare de tot cacatul, faptul ca de abia isi mai vand masinile pentru ca sunt niste dezastre si faptul ca americanii sunt in faliment... este vina italienilor nu? Cumperi Ford si iti da Ford. Ca Ford nu mai are idei si apeleaza la Fiat asta este problema lor. Intr-o zi o sa fie numai masini mici pe sosea in marile orase. Trebuie sa asteaptam ca oamenii sa-si mai schimbe perspectiva. Poate sa mai invete ca anumite lucruri trebuie sa dispara sau sa se schimbe.
-
Esan, sâmbătă, 11.04.2009 18:51neinteresant Ka!
Nu cred ca se poate compara cu Fiat 500, bine doar din pdv al performantelor. Datorita istoriei lui Fiat 500, as conduce cu cea mai mare placere unul, caci masina aia e mai mult un accesoriu de moda decat o masina. (ex. scuterele Vespa) Ford Ka e o rusine, arata jalnic, nu e de mirare ca nu atragea privirile barbatilor, poate daca am fi toti vreun Mircea Solcanu, glumesc:P
-
kim_vl, sâmbătă, 11.04.2009 23:16Foarte interesant
Pt. mine noul Ka e foarte interesant. Sigur, Fiat 500 e o masina mai chic, mai de fitze, dar Ka e superior atat la spatiu interior cat si la portbagaj si e mai ieftin la aceleasi motorizari. Pacat ca nu exista un motor pe benzina un pic mai puternic (un 80 CP cred ca ar fi fost suficient). Cu toate astea insa, o Corsa D in 3 usi 1.2 benzina (80 CP, 16v, distributie pe lant, scut motor) e mai ieftina decat oricare din cele de mai sus, ceea ce nu e prea in regula mai ales pt. noul Ka. Deci pana nu vine cu pretul sub Corsa D noul Ka nu renteaza. Povesti de genul "masina nou lansata" nu tin. Ce daca e new entry ?
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 24 decembrieNume falsChiar dacă nici nu a trecut bine un an de când Geely a intrat oficial pe piața din România, producătorul chinez oferă deja spre vânzare 4 modele. Cel mai recent lansat este Cityray, o mașină poziționată într-un segment extrem de disputat în industria auto. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 22 decembrieCarismă francezăUnii îi spun Ferrari Purosangue "de buget", noi îl privim ca fiind cel mai curajos Renault Clio de până acum. O mostră de carismă franțuzească păstrată în sticluțe mici. Acum că l-am condus, îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | marţi, 16 decembrieRevoluția electricăAm călătorit în Spania pentru a conduce noul BMW iX3 Neue Klasse, un model care promite să rescrie regulile din segmentul SUV-urilor premium cu zero emisii. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 12 decembriePionierDupă ce am făcut cunoștință cu Nissan Qashqai facelift în 2024, pe străzile din Portugalia, acum a venit momentul să vedem cum face față modelul nipon la drumurile din țara noastră. Totodată, v-am pregătit și o prezentare video cu noul Nissan Qashqai facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | luni, 8 decembrieÎmblânzirea leuluiFrancezii de la Peugeot ne-au invitat în Portugalia, acolo unde am avut întâlnire cu noul 308 facelift. Noi am condus varianta 308 SW Plug-in Hybrid, iar mai departe îți spunem ce s-a schimbat, dar și cum se conduce modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
5.3L/100 in oras pentru varianta pe benzina? ce e asta, o gluma sau o greseala??? Apoi, am condus acest motor pe un Fiat GrandePunto. La turatii joase (sub 1700 turatii/minut) este mort, in special la plecarea de pe loc. Poti apasa pedala al podea si nu se intampla nimik pana nu atingi cel putin 2000 de ture. Deci nu inteleg cum va placut voua acest motor. Ca si consum, pe autostrada (viteze de 130-150 cu rare portiuni de 100, dar si varfuri de 170km/h) masina a consumat 5.5L/100 km. In oras (Sainte-etienne) consumul a fost de max 6, iar combinat (25% oras restul afara, dar mers nu f constant si cu maxim 90, ca deh, au multe sense giratorii unde trebuie sa incetinesti). Ca si consum mi s-a parut destul de ok, tinand cont ca i-am dat si super talpi cu schimbat in intervalul 3500-4000 ture.