Bugatti: Nimeni nu ne va lua prima poziţie în topul celor mai rapide maşini de serie din lume
Cei de la Bugatti sunt hotărâţi să bată orice record de viteză pe care ar putea să-l atingă rivalii de piaţă ai mărcii. "Nu contează cât ating ei, noi vom merge şi mai sus", anunţă oficialii Bugatti.
Recordul absolut de viteză pentru o maşină de serie pe care-l deţine Bugatti Veyron nu are prea multe şanse să plece din curtea constructorul italo-francez în următoarea perioadă. Dar chiar şi dacă s-ar întâmpla acest lucru şi un adversar de pe piaţă ar dezvolta un model mai potent din acest punct de vedere, cei de la
"Dacă vreun rival dintr-ai noştri va face o maşină mai rapidă decât Veyron, Bugatti va răspunde imediat", anunţă Wolfgang Durheim, directorul executiv Bugatti şi Bentley. "Bugatti va continua să producă cea mai rapidă maşină din lume, deoarece viteza a devenit o piatră de hotar a filosofiei companiei noastre", spune Durheim.
În acest moment, recordul mondial al vitezei de top pentru un model de serie îi aparţine lui Bugatti Veyron Super Sport, care a atins 431 de km/h într-un test oficial cu ajutorul celor 1200 de cai putere dezvoltaţi de motorul W16 de sub capotă. Modelul are însă viteza maximă limitată la 415 km/h pentru ca pneurile să fie protejate pentru mai mult timp.
Cel mai mare rival al lui Veyron Super Sport este Shelby SSC Ultimate Aero, model care va fi lansat pe piaţă cu ţinta clară de a doborî recordul absolut deţinut de Bugatti.
via | Motortrend | Highmotor
-
ScorpyonVAG, luni, 22.08.2011 17:01@
Orice model va aparea, chiar daca va merge mai tare ca Bugatti, pentru mine tot Bugatti va ramanea pe primul loc. ps: aviz macaronarilor ! Vag nr. 1 ! =))
-
gabi, luni, 22.08.2011 17:06WV
WV are: Lamborghini/Porsche dar nu are Ferrari Bentley dar nu Rolls Royce Audi dar nu Mercedes Skoda dar nu Dacia (haha) Seat dar nu Alfa Romeo (see: auto emocion de la seat)
-
BaditzaEx, luni, 22.08.2011 17:37bun asa
se pare ca Bugatti ,in curtea celor de la VAG are locul sau stabilit :X
-
Hadouken, luni, 22.08.2011 17:41
Cu un asa motor deosebit, mi se pare normal sa poata realiza mai multe decat orice V8 de pe SSC.
-
booo, luni, 22.08.2011 17:51never say never
Toyota,GM,Volkswagen,Hyundai si Ford sunt primele 5 companii la nivel modial. Oricare din ele isi poate permite 'moftul' de a cheltui bani, chair daca nu pe profit, pentru a creea cea mai rapida masina din lume.
-
agoox, luni, 22.08.2011 17:51@gabi
Gabi eu nu favorizez nici o marca, dat tu tocmai ai pus destul de multe companii auto impreuna ca sa poti arata ca VW nu-i chiar asa tare.
-
Adi, luni, 22.08.2011 18:07Nici nu ma asteptam sa aud/citesc altceva,
Atata timp cat Veyron este fabricat din orgoliu pt. imaginea VAG, nu au cum sa renunte la acest orgoliu decat daca nu vor mai avea bani suficienti pt. a pompa in Bugatti. Iar bani vor avea cel putin 20 de ani de acum inainte. Asa ca in 20 de ani slabe sanse sa fie o masina mai rapida ca Veyron.
-
ScorpyonVAG, luni, 22.08.2011 18:15@
@gabi: VW are: BUGATTI - nu are rival Porche, etc, nu se aprind ca Ferarri Quattro , este cu mult superior 4MATTIC SKODA - raport bun caliate/pret, insa imi place mult in ultimul timp si Dacia, mai ales daca vor scoate noile modele, pe care le-am vazut. SEAT- nu te lasa pe autostrada, si daca il pui la expozitie intr-un muzeu, nu umple muzeul cu ulei pe jos, cum ar face o Alfat (citat din Top Gear) :)). Mai ai multe de invatat. Am ajuns sa invat, si sa respect VOLVO si SAAB, dar grupul AUTO ITALIA niciodata. Doar cand nu va mai fi VAG =)). Ce design au italienii ? Mult mai bine arata un A5, Scirocco, A7 =)).
-
Schumi, luni, 22.08.2011 19:40Scorpyon
Bai baiatule, tu n-ai nici permis si te apuci sa compari Ferrari cu A5 si Scirocco la design? Doar un limitat ar putea face asa ceva. P.S. Scuze de limbaj
-
SaabCuantic, luni, 22.08.2011 20:12@Schumi
Da, Scorpy n-are (inca) permis, dar, odata ce-l va dobandi, eu insumi ma voi angaja sa-i ofer tot sprijinul de care va avea nevoie si, bazandu-se mai mult pe propriile speze, sigur va deveni in timp un driver blazat...ce zici de asta? :P :))
-
tzenu_bmw, luni, 22.08.2011 20:27@Scorpyon
calm omule....... fiecare grup auto are plusurile si minusurile lor.....
-
ScorpyonVAG, luni, 22.08.2011 20:57@
@Schumi: imi pare bine ca te autocaracterizezi, caci eu sunt mai finut, si nu imi palce sa numesc oameni limitati, etc. Si explica-mi si mie, cat de frumos poate fi un Ferrari ? Doar ca performante imi plac, la desing nu sunt asa frumoase, mai mult imi place A5. Iar comparatia dintre Ferrari si A5 nu am facut-o eu, ci tu. Ai auzit de Lamborghini Aventador ? Apartine VW AG. Nu ma cobor la nivelul tau ca dau de petrol. @SaabCuantic: domnu saab, apreciez ca ma susti, si sa te anunt, ca in fiecare zi exersez sa conduc (plecari, mers inapoi, parcare, intoarcere, si multe altele + schimbat rapid treptele ). Mai nou mi-am luat cu 300euro o Dacie 1310 din 98 (zambetul lui iliescu), cu ITP pana in 2013, si in fiecare zi muncesc la ea, inclusiv la motor. Astazi am schimbat bujiile, si flansele care vin pe bujii. @tzenu_bmw: Stiu ca fiecare plusuri si minusuri, nici mie nu imi plac toate, dar cand vad ca cineva imi da mie explicatii, automat ii explic sa inteleaga. Doar nu pierd timpul toata ziua studiind despre masini (minim 5 ore pe zi)... Azi am studiat despre VOLVO, Rolls Royce, Bentley, si am urmarit piata sh (in cautare de chilipiruri), insa nu am prea gasit mare lucru. NUMAI BINE!
-
ScorpyonVAG, luni, 22.08.2011 20:59@all
design am vrut sa zic nu desing. Scuzati-ma. Stiu ca fiecare are plusuri si minusuri. Scuzati-ma din nou, dar m-am grabit.
-
SaabCuantic, luni, 22.08.2011 21:16@Scorpyon
Eu am glumit, man, n-o lua drept buna, am vrut doar sa-i fac in ciuda lui Schumi, evident ca ma refeream la un sprijin moral. Uneori trebuie sa stii sa citesti "printre randuri"...
-
dan_grc, luni, 22.08.2011 21:24
@ScorpyonVAG Esti f simpatic tu cu grupul VAG, dar asa cum bine a observat @ SaabCuantic, esti mai mult fan Audi, asa ca las-o balta cu Skoda si Seat plus ca marcile grupului AUTO ITALIA chiar nu se compara cu istoria Seat , nici macar Skoda,cum poti sa compari Seat cu Alfa Romeo, citate din Top Gear auzi:)) Cum naiba sa fii fanul a ditamai grupul, e cusuta cu ata alba aceasta "dragoste " a ta, eu zic sa ramai la Audi si la cateva modele de VW, e mai credibil asa.
-
ScorpyonVAG, luni, 22.08.2011 21:51@
Deci sunt fant AUDI, VW (cam atata), caci nu sunt pasionat de Bugatti , asa cum am mai mentionat, nu cred ca o sa imi permit unul, iar supercaruri nu ma intereseaza, deoarece sunt foarte scumpe, si nu merita atatia bani, deci in mod automat exclud Porche, Lambo, Ferarri, etc. Nu ma pasioneaza. As vrea doar sa le conduc, nimic mai mult. Dar cand cineva imi baga pe ,,gat" Fiat si Alfa, automat, ridic in slavi Seat si Skoda, care nu imi plac mai deloc. Am precizat si mai demult, ca Seat nu are ce cauta in acest grup, chiar daca s-ar zice, ca are unele tente sportive, iar Skoda (o masina de duzina, cu un pret bun, sa zicem), dar decat sa dau pe o Octavia 20.000euro (aproape full), mai bine apelez la varianta sh de 1 an, dintr-o gama premium. Fiat nu este cine stie ce, atata timp, cat toti posesorii nu le lauda, si zic ca au numai probleme, numai ca aprecieaza designul lor, altfel, nu mai aveau ei Fiat, si la fel si in cazul Alfa, etc. Cu toate ca mie imi place 159-le 1.75TBi (si am vrut sa zic, catre tatal meu sa vanda A4 2.5TDI quattro, si sa isi cumpere o astfel de ALFA). :)). ,,Scopul scuza mijloacele".
-
LauCalin, marţi, 23.08.2011 10:07
Mereu un Bugatti s-a remarcat prin performate de top, performante mai bine decat concurenta si din cauza asta VAG vrea sa-l pastreze acolo sus. Bine, asta ar fi motivul pe care l-ar invoca cei de la VAG. Pana la urma e o chestie tot de marketing. Pai cum, frate, sa nu-ti cumperi tu Fabia cu motor de 1.2 de la compania care proiecteaza cea mai rapida masina din lume? Pai asta arata ca, daca sunt in stare sa proiecte un "super, mega" car, evident ca stiu sa proiecteze cum trebuie o Fabia. Deci am sa aleg o masina buna. Sigur. Si uite asa ajung unele companii sa fie printre cei mai mari constructori auto din lume.
-
LauCalin, marţi, 23.08.2011 10:17@scorpion
Ai si tu dreptatea ta la faza cu masina de sh de un an. Eu am luat-o pe a mea cu 2 ani la aproape jumatate de pret. Mi-a luat ceva timp sa-i gasesc nod in papura dar nu am reusit, pentru ca in prima faza nu prea ma incanta ideea sa conduc un Beetle :p. Daca imi spuneai asta acum 3 ani ziceam ca esti beat. :))))
-
VRS, marţi, 23.08.2011 14:25
Prietene audi si vw sunt orice numai frumoase nu. Cred ca au cel mai banal design din lume booooooooring pe bani foarte grei. Cum sa spui ca 4 MATIC e da porc pe langa QUATTRO? Mercedes e cu o clasa peste audi,un audi care intr-adevar a progresta mult in ultimul timp dar tot mai are de tras pana sa ajunga comparabil cu mercedes.cat despre vw - prefer orice model de la opel/citroen/ford din acelasi segment decat o boratura plictisitoare pe care o vezi la toti taranii cu stema vw (si aici nu ma refer la beetle - LauCalin) asa ca lasa-ne cu visele tale umede.
-
ScorpyonVAG, marţi, 23.08.2011 15:04@
@VRS: Uite asa, mie imi place foarte mult designul AUDI si VW. Nu as da niciodata un AUDI pe un Mercedes. De la Mercedes imi plac doar modelele AMG, in rest, decat un C-classe, mai bine prefer o Mazda 6. Doar S-class imi place, si G-class, in rest...
-
schumi, marţi, 23.08.2011 15:12@
Bai baietii. Are si site-ul asta un maniac (alias "Scorpy") si voi va luati de el. Ce, vreti sa se duca pe alt site ?!? Stati calmi.
-
ScorpyonVAG, marţi, 23.08.2011 16:24@
Eu nu pot sa va inteleg, de ce nu va place AUDI si VW ? Ca au toti Golf 4, bine ca au, eu imi iau Golf 5, si sunt diferit.
-
LauCalin, marţi, 23.08.2011 19:50
Pentru ca foarte multi aleg VW pentru ca-s "cele mai bune". Si ce face neamtu' nici dracu nu face. Asta ca sa o zic direct. Imi spunea un prieten acum cateva zile care vrea sa-si cumpere o masina cu 5-6000 de euro ca i-a recomandat un "mecanic" doar VW. Nici sa nu se gandeasca la altceva ca subt f proaste. Cand din start gandesti asa mai are vreun rost sa explici unui "expert" ceva? Orasul cu pricina e Turnu Severin, unde masina nemteasca e sfanta. Daca mergi la un mecanic de acolo cu o frantuzeasca mai intai iti va spune cat de proasta e. Daca mergi cu o japoneza, il depaseste. Dar e "mecanic". Ai prins ideea?:)) Esti diferit cu Golf 5 poate in mintea ta. Asa poate zic si cei cateva zeci de mii de romani care au Golf 5 :))
-
ScorpyonVAG, marţi, 23.08.2011 20:51@
@Calin: Ideea este, ca in 5-6000mii, nu iti iei decat o cazatura, care iti cere bani, si are peste 250.000km (daca de ex, doresc un Passat B5.5, Golf 4, Golf 5). Masini serioase sh, se gasesc de pe la 12.000euro. Mecanici din aia sunt in toata Romania, si aia in general sunt posesori de Golf 3 , care are un GT 1.6 de 101cp, este avion, si atata mi-l lauda, de iti vine sa arunci intr-un gard un Golf 6, si sa mergi pe Golf 3 =)). Cand este vorba de dieseluri, 99,9% din mecanici, vor raspunde ca TEDEIUL este NR. 1. ! Partial este adevarat, insa nu este chiar asa.
-
@LauCalin, marţi, 23.08.2011 22:14SUPER TARE !!!
SUBSCRIU =))))))) GOLF 5 O MASINA RARA =)))))
-
somebody, miercuri, 24.08.2011 23:36pt.bugatti
Daca Bugatti Veyron sau alt tip va atinge !!! 500 km/h !!! deci ii trebuie aproape sau in jur de 3000 cai putere !!!!! vreo 4000 Nm !!!!! atunci va fi imbatabil, cel putin in momentul de fata 100% va fi.
-
somebody, miercuri, 24.08.2011 23:51despre bugatti
...dar iti dai seama ce stabilitate si ce tehnologie de apasare aerodinamica trebuie sa aiba pt. "a sta" pe sosea la o asemenea viteza, vreo 2G acceleratie laterala in curbe, o franare si mai buna. Momentan parca cel mai rapid ca si acceleratie si v max e un Mosler american de 2500 cai si viteza maxima 491 km/h, daca il depaseste pe acesta atunci e no.1 pt.masinile de serie si omologate pt.circulatie.
-
edy, sâmbătă, 27.08.2011 17:42bugatti? nu se stie.
La modelele care vor sa le faca cele alte marci, Bugatti trebuie sa se puna rau pe motor.Daca Shelby SSC Ultimate Aero2 are 1400cp si 440km/h pe putin Bugatti trebuie sa faca un model de minim 460,470km/h.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
M-a durat creierul cand am citit Headlineul - Bugatti: "Nimeni NU VE lua prima poziţie...