Citroen DS4 Racing Concept - primele imagini oficiale

Publicat vineri, 24.02.2012 12:18 de Sebastian Toma

Citroen a prezentat primele imagini ale conceptului DS4 Racing, pe care îl va prezenta la Salonul Auto de la Geneva. Acesta dezvoltă 160 CP per litru, valoare record pentru un model de stradă.

Citroen a prezentat pe Facebook primele imagini ale noului său concept – DS4 Racing. Modelul are un motor 1.6 turbo care dezvoltă 256 CP. Francezii vor prezenta noul lor concept în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Conceptul este bazat pe DS4 şi prezintă numeroase trăsături sportive, pe lângă motorul performant. Bosajele aripilor au fost umflate semnificativ şi au primit ornamente negre, iar partea frontală are mai multe elemente din fibră de carbon, care îi conferă un plus de agresivitate. Tot la nivelul părţii frontale, DS4 Racing are un set de lumini de zi cu LED-uri lângă proiectoarele de ceaţă.

Posteriorul lui DS4 nu a rămas nici el standard, bara de protecţie spate fiind schimbată dramatic, alături de uşa hayon-ului. De asemenea, evacuarea a fost integrată diferit în bara de protecţie spate, fiind preferate tips-urile rotunde. Pragurile laterale au o altă formă, iar profilul portierelor a fost schimbat. Acest concept ar putea anticipa o eventuală versiune de performanţă a lui DS4, care să ofere 256 CP. Dacă acest model va fi construit în producţia de serie, Citroen ar avea cel mai puternic motor de 1.6 litri din lume, fiind aproape de modele precum Mitsubishi Lancer Evolution VIII FQ320 şi Lancer Evolution IX FQ320 la capitolul putere litrică, în timp ce emisiile CO2 sunt de numai 155 grame pe kilometru. În prezent, cea mai puternică versiune a lui Citroen DS4 dezvoltă 200 CP şi este echipată cu un motor 1.6 THP.

Francezii de la Citroen susţin că acest model este doar un concept, dar multe trăsături ale acestui model sunt apropiate de producţie. În comparaţie cu un DS4 standard, modelul are o gardă la sol redusă cu 35 de milimetri, un ecartament faţă mărit cu 55 de milimetri şi un ecartament spate mărit cu 75 de milimetri. În cazul unei versiuni de serie, francezii ar putea renunţa la jantele din aliaj de dimensiuni mari şi la numărul mare de ornamente din fibră de carbon.

Via | Citroen

  • KRAK, vineri, 24.02.2012 13:00
    E superb, e altceva....

    bani sa ai... :)

  • asd, vineri, 24.02.2012 13:17
    intrebare

    Daca n-ai avea CASCO si ai lovi frontal un DS4, oare ai putea sa folosesti piese mai ieftine gen un far de Veloster?

  • TIKA, vineri, 24.02.2012 13:18

    Tare !!

  • DjFuN, vineri, 24.02.2012 13:31

    Un model extrem de reusit, motor mic putere mare. 256 de cai sunt destui pentru strazile noastre. Felicitari Citroen. Pretul este oricum piperat, dar cine isi permita o astfel de masina isi merita banii.

  • OPC, vineri, 24.02.2012 13:34

    arata extrem de agresiv ..pur si simplu pare un tunning facut de cineva cu gust nu o masina stock. e incredibil de frumos. bv ma citroene tata ... devil speed

  • t, vineri, 24.02.2012 16:15

    @asd de fapt este invers. designul citroen actual este precedat de conceptele acestora din anii 2000. De fapt Hyundai este varul lui Citroen ca design, si pe buna dreptate. Pentru ca in cadrul concernului hyundai-kia regasim oameni de la design care au fost la PSA. In mod special faceliftul de la genesis duce spre c4/ds4 ca sa nu zic de veloster

  • asd, vineri, 24.02.2012 17:46
    @t

    De acord cu tine! :) Citroen nu a copiat designul de la Hyundai. Eu am folosit doar o exprimare care lasa loc de interpretare, din punctul meu de vedere: fie Citroen s-a luat dupa Hyundai, fie Hyundai dupa Citroen si are piese mai ieftine, poate face chinezarii. Anyway, I had fun. PS: I love all cars!

  • t, vineri, 24.02.2012 19:18

    pt ds4 recomand piese de C4, fiindca fata e aceeasi. si e MULT mai ieftin decat veloster