Detalii tehnice Genesis GV60: până la 490 CP și 517 kilometri autonomie

Publicat miercuri, 16.02.2022 16:01 de Alexandru Monenciu

Constructorul asiatic confirmă detaliile tehnice pentru versiunea europeană a SUV-ului electric GV60. Acesta va fi disponibil pentru pre-comandă, pe anumite piețe de pe Bătrânul Continent, în scurt timp.

Genesis, brand-ul premium al grupului Hyundai-Kia, a debutat în Europa în vara anului trecut, cu o gamă versatilă de modele. Printre acestea se numără și SUV-ul cu zero emisii GV60.

Deși a fost lansat în luna august, sud-coreenii au confirmat de-abia acum detaliile tehnice și au precizat că va fi disponibil pentru pre-comandă, pe anumite piețe europene, în scurt timp.

TREI VERSIUNI

Noul Genesis GV60 va fi disponibil în trei versiuni. Prima este cea Premium și vine echipată cu un singur motor electric, capabil de 228 CP. Avem apoi versiunea Sport, cu două motoare electric, tracțiune integrală și 318 CP.

Versiunea de top, Sport Plus, propune tot două motoare electrice și dispune de 435 CP, sau 490 CP în modul Boost. Aceasta din urmă, susține producătorul, va avea și un mod Drift.

Indiferent de versiunea aleasă, bateria va avea capacitatea de 73 kWh. Cea mai eficientă variantă va fi cea Premium, cu aproximativ 517 kilometri autonomie cu o singură încărcare.

În standard, noul Genesis GV70 va veni echipat, printre altele, cu cele mai noi sisteme de siguranță, instrumentar de bord digital și ecran central (ambele de 12.3 inch), și zonă de încărcare prin inducție pentru telefoanele mobile.

Opțional, clienții vor putea opta pentru diverse pachete care includ echipamente precum scaune încălzite, plafon panoramic, sistem audio Bang & Olufsen și oglinzi exterioare digitale.

via Genesis

  • ds, miercuri, 16.02.2022 16:24

    Interesante jantele.

  • Kirotractor, miercuri, 16.02.2022 16:57

    Da, interesante jantele, dar și greu de curățat filigranurile alea. Altfel e reușit ca stil, chiar dacă silueta-i inspirată din SEAT León-ul M1 (1999) sau și mai vechea Alfasud. Ioniq 5 îmi pare mai original în orice caz. Deși coreenii evoluează continuu, la fel de continuu cred că 73 kWh-n baterie sunt prea puțini pentru aproape 400 kW putere maximă. Felicit oricum pe cei cu suficient bănet încât să nu se gândească la valorea de revânzare după 8-10 ani. De autonomia reală (250-300 km) nu mai zic nimic, că oricum nu-l am în vreo listă.

  • Edikkk, miercuri, 16.02.2022 21:50

    Kia maică, tu eşti? Cam urâtă , iar consola aia, braţ, plină de butoane între şofer şi pasager faţă e urâtă rău !! Pare din modele de acum 20 de ani ! Genesis să ia lecții de la Renault Megane, VW IDx, Tesla !

  • Edikkk, miercuri, 16.02.2022 21:51

    Renault Megan etech full electric ! Evident!

  • Mircea Badea, miercuri, 16.02.2022 23:38

    draguta fata de concurenta. totusi cum drift la un cros/suvulet?

  • cos, joi, 17.02.2022 10:11

    Imi asum eticheta de carcotas pe langa faptul ca nu mi voi permite niciodata o masina atat de scumpa dar nu ma pot abtine sa nu mi spun parerea: frate ce hidosenia pamantului! Hyundai frac su e chiar reusit dpmdv, Kia sor'sa la fel e altceva....dar blobu asta oaaau..

  • ., joi, 17.02.2022 10:23

    Deși e o marcă premium, are un aspect cam banal. De obicei, când vezi o marcă premium, îți poți da seama din prima secundă că ai de-a face cu o mașină luxoasă. La această mașină nu e cazul.

  • ., joi, 17.02.2022 11:38

    În prima secundă n-ai cum să te uiți pe 14 poze. Mai cauți puțin pe site-ul genesis o culoare pe care să n-o asociezi cu vreun taxi și-ți dai seama repede că viitorul industriei auto europene e compromis.